7hb. Feb 2 20.April....  
Cam besa, pejam celik pejam celik mo minggu ke 10 dah. Aku hebat! ahahaha.  

sumtym felt hard with dis.. sumtym feel gud... mcm mcm feel boleh i can tell kalau di tanya? ngeeeeeeeeeeeee.. sapa yang bertanya.. Mereka yang tak faham? mereka yang ingin tahu.. atau mereka yang menyindir?? AKU KELIRU ....kadang-kadang. ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...... 

(ayat pn dah mengelirukan.. hak3)

Kelab kaunseling sekolah? mereka lagi... seriusly!
Aku bangga bila budak2 naik pentas berucap d depan budak-budak lain.. 


Even... rasa cam Gempa bumi, tsunami... atau.. rasa mo pitam , mereka jak yang tahu. Ahaha. Tp, aku tak kisah dah.. 10 minit! Tampil hebat....? 

Budak-budak lain ketawa bila dis student berucap kat depan, budak-budak lain komplain bila dis student cakap kat depan.. huh! dorang sendiri??? hampeh!!! mesti  x dapat buat sebaik budak ni.. ngeeee... we proud.. itu tetap...

Desh! Desh! Desh!.... berani aku cakap students hampeh! ngeeeeeeeeeeeeeeeeeee........ tapi, ni kenyataan yang x dapat lari... orang ketawakan orang lain, orang komplain orang lain.. diri sendiri serabai... terkadang aku pun gitu. hoho! God!

lepas dah abis berucap.... mesti gendang2, gong2 kat dada budak 2 tak berenti lagi bt okestra. Ahahaha. pengalaman. 

they look great bila p depan... So, tak kisah la.. sum day, dorang akan belajar kawal kebimbangan sosial ni.. kebimbangan komunikasi.. Aku sapot jak dari jauh la.. k!


2 Wan and .....Syafiq... im proud wif both f u... 
Fighting!!!!!!!!. Hohoho!

dan aku.... mo gtau, cerita ni xda kaitan dengan tajuk.. ahaha.. All da best 2 pelajar  kelab kaunseling SMKSA!, enjoy ngan u L. im sure my partner pn g2. hihi.

0 dia berbicara:

Post a Comment