Hampir2 jam lapan pagi 1hb , aku dah pijak kolej ni balik. huuuuuuuuuuu, xtau apa perasaan.. my heart tertinggal di SABAH. but what can i say. malam td lepak kat cafe LCCT 2, cite2 ngan my far kazen till morning. x tido lagi 2. cite bab kisah nenek ngan miaw.... sebulan cuti, aku puas hati. masa aku kat rumah almost 100% ngan famili. Ada g ckgu yang dihormati. thankz to ckgu, aku start senyum dah.. even ckgu xtau apa-apa,....... seorang ckgu yang menarik.(Huh, masih dibayangi perasaan rindu kat rumah lagi ni).


Novel 9nyawa Ramlee dah kuar? x sabar mo baca. semoga tahun ni lebih baik than last Year. heppy new year 2010.Rindu pulak kat bongkud, tiap2 new year mesti tengok firework dorang satu kg. Semalam my hosmates tanya, ada jumpa mimi? huuu, sedey juga.. tapi, xda la sedey cm last sem.. tym 2 memang completely hoping boleh take mimi sekali. Now, im feeling.... he belong here. tym kat umah aku jaga lak pulak miaw lain, i  named him TITAM. of course la, x forgot mimi... just, sadness madness 2 berkurangan la..



Titam...Oooo Titam, kan kena kasi mandi sudah... mula2 ada kat umah pegi memanjakan diri jak, last2 menetap sudah dia. nge3. thanks to him juga. my dad said, he`ll wait for me.. tengok, betul ke tidak.. Rasa bersalah gak kalau xda yang layan this cat, dah manjakan dia sebulan.. Hohoho.... ntah dari mana parentage dia. whatever... i Love it.


 
i wonder the partten on his body.. tersusun g 2.. 


Aku ingat g... the last tym ngan mimi.. betul2 so confusing dat tym.. mo biarkan mimi dekat kolej atau biar bagi andi jaga sat. huu, finally mimi made his own answer.. tym bg andi 2, mimi betul2 cam cacing kepanasan, mungkin xmo tinggal ngan lelaki dblang. ahahaha. adaka. last night last sem, aku tido ngan dat miaw.. lantak la.. apa mo jadi, jadi la... sekurang2nya, aku balik sabah ngan hati yang puas even sedey mo tinggalkan mimi.



 
tym untuk tido.. hoho.

 



  


  
this is mimi.. tido kat kaki aku 2.


 

  

 

  
sumtym miss him very much juga, i knew..kalau dat day take him with me, my family will love him la... hoho. im sure.. so, memang aku sempat cite kat my lovely dad bab mimi.. hoho..


Time cuti ikut bapa g kebun, first tym aku petik buah mata kucing. huuuuuuuuuuuu, perasaan yang menyenangkan tul, betul2 menghabiskan masa ngan bapa this holidays. Bahagia perasaan. hoho. Thanks my dad. Bersyukur ada bapa like him, we can talked each other.. dan thanks gak faham aku dan terima what i said. he trust me... nge3. cite bab that senior yang aku semakin lupai, talked about my bestpren Lyss and Andi dan about ckgu yang dihormati.. Pendengar yang baik bah c bapa.. ahahaha..
 
Makan sambil petik.. hoho.


Cam macam dah jadi... my dad talked about some mistic` stories, sumtym it`s hard to belive .. but yes.. aku x nafikan adanya benda2 ni... BEWARE la.. my dad pesan kat aku.. Amin. memang dah agak dah akan merosot akademik. aku cite kat my dad,

rezeki akan datang dari banyak cara kata bapa.. mudah-mudahan aku benar2 mengerti the whole he tried to says sebelum ni.. manusia memang menakutkan, kalau hati 2 hitam, hitam la cara dia.. yaka? nah clorok... cuba kasi putih balik. huh! melampau tul.... xtau juga mo pecaya sapa..  

nasib bek aku ada Lyss dan Andi. my bestpren. Even bukan di depan mata..

hoho.. sempat melalak ngan my sis dan bro, jaming kg?? ahahaha. i`ll remember that song sis... miss them. really i only have them.. but also, thanks to ckgu yang dihormati...buat aku senyum seperti biasa. even aku tahu ini bukan biasa..


0 dia berbicara:

Post a Comment