Woke Up early morning 2day..  

penangan tido awal semalam. Really x larat sudah.. Lupakan En. Asgment sebentar.. im going to sleep.. Bed tym 

 (in hapi voice lagi...)
...................
......................

Tired.

Beberapa hari ni memang mengidam teruk, semua aku nak makan.. Hoho.. makan makan jangan x makan. Dan akhirnya aku melanggar pantang aku.. 

'No IceCream'.. 

Makan juga. sudahnya aku yang sakit.
 
No Sweets Food.. 

Makan juga.. huuuu.. Makan untuk sihat tapi.. dapat penyakit sebab makan.. Gud statement...Haiya..

Selalu jak cite kebaikan makanan, apa keburukan makanan???.. huuu,  

baik aku rekomenkan dekat cni... kepada kengkawan yang cepat tetido tym buat task... (khasnya my rumet..hehe) 

sila minum tea dan bukannya susu.. Tea hijau lebih baik.. thein dalam tea ini akan menyebakan anda segar dan sukar untuk tido..  

But.. Never..Never..Never take this drink in large amount.. 

 Boleh Insomnia tuuuuu..... Dengaaaar tinie.... (padahal sendiri minum susu terus terlelap dengan baik.. ahaha)

jam 4am.. aku dah ngadap laptop.. buat laporan makmal.. 
sepanjang enam jam ni.. 
satu kotak besar soya menemankan aku, 

minum..minum..minum....

adeeeeeeeeeeh, ada apa dengan soya? kaji sat.... sumber protien of course, cam tea , soya (isoflavonoid) boleh mencegah kanser.. 

Tp, kalau ambik soya dalam bentuk ekstrak boleh menyebabkan kanser payudara.. (kes ini mendapat perhatian doktor... pasti ramai yang x  tau..). 

lagi pelik.. my BFF said, 
minum soya boleh menyebabkan lelaki menjdai aww..aww lelaki patah tangan.. adaka.. 
huuu.. nanti aku fikir2 dan renung2kan..

Cepat letih ni... cam mana mo kuatkan badan..
Popye da sailorman!!! puf..puf!!!
makan bayam??? 
betulkah dalam bayam 2 mengandungi sumting yang buat kita kuat berganda2.. 

aku penah tengok kajian sejarah sains kesihatan bab ni.. 
katanya, orang yang kaji bab kandungan bayam 2 letak perpuluhan x jelas sehinggakan orang salah tafsir jumlah sebenar kandungan tersebut dalam bayam.

cam tea dan soya, dipercayai dalam bayam pun terdapat sumting (flavonoid)  yang boleh mencegah kita daripada kanser. 

Vitamin K diperlukan untuk mengelakkan pembekuan darah. makan la bayam untuk kesihatan.. makan sayuran yang penuh serat OK ka x OK?, 
hati2 kepada vegeterian ------>aku.. hoho.. 

sumber serat ini akan menganggu penyerapan mineral dalam badan (haa..patut laa x sihat jak...). 
apakah berkait rapat dengan kekejangan aku.. hoho (nada degil)..

Assigment memenuhi ruang minda.. dan kadang2 masalah peribadi yang bukan dimiliki menganggu minda.. 
bahasa berbunga memerlukan kaunselor mendengar dengan aktif. hehe. 

bukan hanya mendengar apa yang diperkatakan tetapi ambik kira, tone suara minda oh minda... 
jom selamatkan minda sendiri. 
Cara paling mudah!!! Makan.. 

tapi kadang2 .....yang mudah ni yang lebih susah...

Jom Makan..
Pas jak Kelas Silang Budaya.. 
g makan ngan my Classmates. 
Roti telur menjadi pilihan.. 
Padahal dalam otak fikir benda lain. 

Natural wani..

Natural.. Natural.. 
Apa2 pun makan dulu... makan.......
(makan diutamakan dahulu..ahaha).

tini dan radzi.. makan nasi lemak 2...

 
Aan.. make..make.....

suap menyuap amalan ........ hoho.. ok radzi.. buka mulut.. nak bagi makan percuma ni.. hehe..

............................
ran g library.. renew buku.. then.. balik.. mesti my anak dah kelaparan 2....
turn mereka pula...


sardin untuk miaw........


Laparnya mereka ini... makan..makan..

huuuu...
dengar cakap mama.... haaa..

miaw degil... lepas!!! aku kata... tetap digigit juga.. huuuuu...

0 dia berbicara:

Post a Comment