Kak uke ucing ee??
Ha`a.. (aku angguk jak, banyak tul soalan anak kecil ustaz ni..)

adik umur berapa? (saja test... budak2 confirm faham logat sabah punya)

mee taun.. (haaa kan.. dah agak dah.. dia kata lima tahun, xtau lak kalau tipu.. hehe)

mmmmm.. dah pakai baju dah skng ya... (budak 2 sengih lak)

kak duk ume ane? (kakak duduk rumah mana?)

kak egu ee? (kakak cikgu ke?)
(sudah!!! start dah aku tak faham bahasa dia, 
nasib bek kakak budak 2 yang umo 7 tahun dan abang dia ada sekali, 
 tolong translitkan aku.. nge3.. 

ayiiiiiaaaa... silang budaya dalam komunikasi tul laa....)

Ni dah ketiga kali aku main ngan budak ni... cumil jak. 

rasa cam mo ada anak sendiri lak..ahahaha.. kuar sudah jiwa pempuanku itu. tym xda mud dan letih cam ni... 

rasa selesa main ngan budak 2 lak... sebelum ni.. 

selalu jak tengok budak ni x pakai baju..hoho, 

nasib bek pakai suar juga.. kalau x .. maunya trauma aku dia buat... 

nge3..

Eeeeeeeeeeeeeeeeeee.... main apa 2?? jatuh nanti...

Laaaaaaaaaaaaa... napa x pakai baju... baju mana?

alam ume (dalam rumah.. adeeeeeeeeeeeei.. 
tergelak aku dengar jawapan budak ni.... 

siap menjawab dengan bersemangat g... bawa becite lagi 2... adeeeeeeeeeeeh)

tup..tup... 

ustaz datang.. maaaaaaaaaaaaaaaluuuuuuuuuuuuuuuuuu.. main ngan tiga orang anak ustaz 2... dengan miaw3 yang banyak tahap dewa lagi 2.. 

adeii.. drama percuma tul aku ni... mesti ustaz pelik tengok aku cam 2.. huhu.. then, x lama pas 2.. 

aku pun balik la.. siap bebudak 2 melambai-lambai g.. 

kalau ustaz x datang.. confirm aku duduk lama sket kat depan umah dorang 2.. 

men ngan anak miaw yang baru lahir 2.. waduh3..


wani...wani..

kelas makmal lagi?? makmal..oooo makmal... 

semalam bukan main ngantuk lagi... nasib bek duduk kat sebelah wan.. kalau x.. 

aku dah lama bersandar mo tido.... bila jak instruktor bagi soalan jak.. 

wan tengok aku.. aku tengok wan.. hehehe..... 

terasa lucu sendiri.. 

boleh scan jak bebudak dalam lab  ni.. semua otak dah padat, ngantuk dan letih..... 

aku pun lambat proses maklumat lagi.. huuuu...

Aku memerlukan intervensi krisis dicni.. nge3,, 

penyelesaian segera diperlukan.. cepat la En. Assigment ni siap.. x laratnya.. x laratnya..

Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... Cubaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.... sabar jak laaaaa...

jalan-jalan sat....
pupel` gurl .. rumet dan rumet... (lewat g kelas jak keja.. nge3)
 c tenggang moden.... bergaya 2.....
 eeeeeeeeiiiii.... bangun..bangun..... hamba datang dari jauh.. 

0 dia berbicara:

Post a Comment