Quite presure!!! 
don`t like it at all.. just don`t know..can`t i express it...




terasa mo buat modul stress kat diri sendiri jak. ahaha. 



This lately, too much thing came. handle it or let it?? 



wonder if im not strong enough lagi. Wani...wani...wani... Fighting!!!!. 



these two day, class from 8am to 10/11 pm... Tired!!!!!. tup..tup..tup..

can`t wake up this morning 4 my Spain` class... 

Ruginya!!..



Tengok2 jam.. dah hampir jam 11pm.. sib bek terserempak clon Bob kat bus stand, hehe.. jangan naik dulu.. aku kata cam 2.. hoho. adusssssssssssssss... padahal ngan kengkawan serumah aku pun.... aku x buat permintaan cam 2.  



Cite2 bab kursus, bab koir.. bab cuti.. bla..bla..bla... x sabar mo join koir lagi,

tengok gelagat dorang semua.. hoho. this is the one of team yang aku sayang kat cni...  just coz i loves music.. nge3..

Syukur ada dorang, menang ngan dorang.. even x kenal dorang.. hoho. 

Thank you semua.

'Takut ke??'.. Clon Bob tanya.. Haha.. soalan 2.. 'dah besa dah'.. sengih jak Clon Bob tengok aku. aku sendiri menghalang dia daripada naik bus lagi.. ahaha. wani..wani.. sempat gak perhatikan anjing depan kampus 2, tido kat kawasan 2?? so pitty la.... terlebih empati sudah ni.. nge3.

Cite..cite..cite.. till the bus came. Finally xyah mo berebut ngan budak2 ni g, dapat naik ngan selesa.. hehe. Sempat g Clon Bob pesan kat aku semalam, 'sabar je la tunggu bus, elok2 jalan...' waduh2, sapa kakak, sapa abang ni.. hehehe.. adeeeeeeeeeeeh.. cm bodiguard jak aku bt dia malam 2.. 


ayat paling lucu aku dengar Clon Bob cite..
'malu la bawa payung lipat...' ahahaha... alahai... lelaki malu bawa payung? apa persepsi dorang bab payung ni..hehehe.. cm macam tul.. terfikir sumone yang kata kat aku, nak bg payung paling besar... payung used kat gerai2 pasar malam 2.. huh!!!





Malam ni ada kelas g... penatnya.. Tanya bangga my pren.. wanna join the counseling` dinner next sem?? laju jak menjawab..'TAK NAK".. katakan tak nak!!! ahaha.. bangga..bangga.. at first, i really want to join it.. but, what my intention... it is to spend tym with them.. why rasa cam xda kecenderungan jak. adeeeeeeeeeeeeeeeeeeh...... 50/50.. pergi xpa, x pergi pun xpa.... but, apa yang bangga kata 2.. ada betulnya juga.. nge3. 

Beraninya dia menolak bulat2.. hehe. bangga... sooooooooooooooooo, stop it wani... think about it next sem la.. hehehe. (melarikan diri sudah)... penin..penin..penin....... asgment..oh..asgmnt.....

0 dia berbicara:

Post a Comment