Apa maksud sahabat sebenarnya??? sentiasa ada di sisi? 

sentiasa membuat kita tersenyum?...


adeeeeeeeeeeeeh. xtau la.. cite jak bab sahabat, aku akan jadi sedih.. teringat semua2, bab otramen..... Andi.. Lyss, my netball` team.. huuuuu, rinddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuuu kat semua. 

Lelaki dan pempuan x boleh jadi kawan??? huuuuuu... x suka ayat ni!!! dah aku penah dan ada BFF lelaki.. aku alami, aku faham.. keadaan itu. memanglah sahabat lelaki lebih prihatin, dan sahabat perempuan 2 tempat berkongsi.. asal jak namanya kawan atau sahabat, pasti ada sesuatu yang kita kongsikan.

Tuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan..
aku minta lagi, ayat yang penah aku kata.. sahabat yang ada dekat aku itu lebih penting dari orang yang bergelar kekasih. doa aku dari dulu....... dan sampai sekarang. jadi biar ia terus ada, aku x perlu ramai..
Apa maksud sahabat pada aku, ialah...x semestinya dia selalu ada d depan mata, yang penting ia ada kat hati. bukan sentiasa membuat kita tersenyum, tetapi menerima kita seadanya... 

kawan?? adakalanya mengumpat 2 mengeratkan persahabatan.. betul ka? huh!!! betul la.. hehe.

kepeningan aku x hilang lagi. gigi yang x bergigi g... aduhai..sakitnya.. huuuuu....

terfikir g... budak-budak CAYOK 2 ada test bulan ni. tetiba teringat kat dorang.

..................................


aku buat sarkis g hari ni. 
dulu.. 

tym my pren kata, seseorang lelaki itu buat baik kat aku, bab sukakan wani.. 

huh!! xla.. semua orang ada nilai cam 2, kecenderungan untuk layan orang ngan lebih baik. dia layan baik ngan semua orang la..(aku kata cam 2)..
tidaklah wani....

skng terfikir dah.. betulkah buat baik ngan semua orang????.

dan bila aku dah pergi x buat baik ngan aku lagi.. ada benarnya what my pren said.. 

ayia, pemikiran negatif aku kuar dah.. kadang2 teringin membenci orang. 

tp, perasaan benci 2 x boleh datang pun. 

marah jap..then hilang.... hilang cam 2 jak... 

wani baaaaaaaaaaaa..... 





x sabar mo habis sem.... persoalan aku kurang bergaul ngan budak kaunseling??? hoho.. cikgu3.. xtau mo jelaskan bagaimana. paling baik untuk mengelak problem ngan these kind of persons adalah ngan buat tembok. kita  jadi la seadanya..... aku dah rasa susah kat U, t kuar t lagi la teruk..  



wani... semangat..semangat..semangat..... nasib bek aku kuat. nge3.

rasa cam mo ngadu ngan bapa jak cam tym aku budak2 dulu. 
then my dad akan lindungi aku.. 

kalau la ada sekali lagi... 

sekali lagi.. seorang bapa yang sentiasa berdiri d sisi dan melindungi aku. hoho.. 

tp, he knows i can do it.. dan he awez support me. i knew.

bila rasa sakit jak, he is one of my release tention.he is also my best pren.. kadang-kadang teringin mo tanya my dad..
perlukah aku jd begitu telus dan menyakitkan orang????
huuu.. 

mo kena jaga hati sendiri juga...huuu, batuk aku dah naik balik, 

asal jak fikr benda2 x best terus jd sakit.. hehehe.. ayat seseorang ni.. aku copy kat cni.. nge3.

huuu dad, i really hope u are here.. baru kuat sket my ati ni.. x kisah orang buat aku sakit cm mn pun. 

if u are here, means im home..... 

it`s just feel home. cam ni la sahabat, bukan depan mata.. tp sentiasa di hati.....
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaani..!!!!!!!!!!! Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

p/s : Budak2 rumah ni deman kedemanan.. hoho. 

 hoho... best dapat peluk miaw lagi.. nge3... Cayang..cayang.. dia...
 
 ayia.. tergoda i.. hoho


Minum susu untuk lebih membesar.. hoho..pegang sket.. uuiiiii..uh..uiiii, cayang dia.. cayang dia... (cian mummy miaw ni.. kuat menyusu tul budak2 miaw ni..aku berkata dalam hati jak la.. padahal memaksa c mummy kc minum..nge3)

0 dia berbicara:

Post a Comment