Amor..amor..amor.... haa, ada cinta baru p dekat kat aku.. ngeeee.... wajah yang sama dan mudah disayangi.. sepa suh!!. mcm mana la aku x curang. ahahahaha.

 Amor: Rupa yang sama cm mimi dan kicie. nge3. so XOXOXO.

kebelakangan ni pakcik ni jak yang datang. kalau aku x layan mesti bising kat depan pintu rumah.. sudahnya aku bagi dia nama AMOR!! 

so, AMOR!! wellcome to my heart home.. HOME HEART HOME. ngeeeeee......


Sem ni kerap mimi datang kat umah, hehehe... kalau fikir dalam2 mesti rasa sebak. X sanggup mahu tinggalkan my cayang2 ni semua. Semoga berjumpa dengan orang yang sayang miaw pas ni. 

 home heart home. ahaha.. kena paksa bergambar... so muka mimi cm ni... muka nyampah ka???
aku Sayang~~~


GOD!!! kuatkan hati aku~~ mimi dah jadi kucing jantan yang dewasa, hampir dua tahun dah umur mimi.. Hapi bestday!! ahahaha. xtau bila mimi lahir. (ttba aku wish bestday! gempak!)

Bangun pagi, Amor dah terpekik-pekik kat luar. pandai aku buat jadual miaw... nge3. lapar kot... tapi, perut sudah membunting.... haaa! jantan 2 wea!


so, kerana ketagihan ikan bilis Amor makan juga! tetap disambar...
main..main.. XOXOXO. mmg kuar muka nyampah dia.. haha. sama cm mimi~


Stengah hari ngan Amor....
tup..tup..tup.. ngiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuu~~~!
uppsssss! mimi tangkap aku curang.. 

ngeeeeeeeeeeee3. kuang3.. sepa suh kc tinggal SAYA SORANG2. haa!


sudahnya.. amor yang bunting 2 aku terpaksa kuarkan kat pintu depan,

dan mimi masuk ikut pintu belakang... nge3. bijak3 main kayu tiga.. ekekekeke.


Tak pasal2 WWE kat umah ni lak.. ekekeke. pilih kasih ka aku?? lebih sayang mimi...
dan semestinya perkara pertama aku buat.... check badan mimi... luka mimi...... bulu mimi..... adeeeeeeeeh. 


kalau ada pilihan, mahu XOXOXO mereka lagi... even muka menyampah kuar setiap kali. ekekeke.
 Sayang di hati... wonderfull! of coz.. kawan yg x mungkin ada prasangka dan perasaan benci kat aku.. hehehe.. my cikgu kata cm 2.. dan aku rasa cm 2...
syukur....

Janji miaw - Aku dan mimi... 


p/s : kalau suatu hari yang lama aku rindu semua ni lagi.. tolong wahai kenangan, jan buat aku nangis.. hehe. im so hepi ada semua ni.. ngeee... syurga miaw!!. ngeeeee... (^______,^)V

0 dia berbicara:

Post a Comment