Kelip..kelip..kelip.... too many kelip..kelip...
Aku Bipolar disoder lagi. Finally cntc my dad juga.. adeeeeeeeeeh.. Kepelikan perasaan. Rasa mo bersandar pun ada. Sumbodi, pinjamkan aku bahu.. Sekejap pun xpa.. hoho.I miss them. Cepat masa berlalu my dad said. kena suruh sabar jak daku ni. nge3. X lama g boleh balik.Soooooo penat.. kawan ni ngadu penat, kawan 2 ngadu penat.. dan aku tahu semua orang tengah berkerja keras. soooo penat right?.. n feeling not gud 2day.. X suka badan cam ni... really x suka...

Kelip..kelip ..kelip lagi.... kepeningan tahap maksima 2day. Berani aku x g kelas.. huuuu, x terlarat daku. Terserempak Andy... adeeeeeeeeeei, Sengih dari jauh pakcik 2. hoho. Bagus tul. BEHEGIA sentiasa. Tabik juga kat Andy, senyum dalam semua keadaan??? kepelikan daku melihatnya Andy. Hoho.Mo minta penjelasan pun aku x larat. Ayia.. Next tym mayB.

Lalu jak kat court kampus, terus terasa mo main bola. Dat day tengok sumone men basketball... huuu, mo jak g join. My body??.. Ia bermula lagi... huuuuuuuuuu, mo ngadu kat my dad.. but, why it`s really hard 2 say.. Remember Allah, Remember what ur aunty said.... bapa kata cam 2.. adeeeeeeeeeeeei. memang mo kuar dah tears aku. Tahan.. i am kabalan.. dan kabalan.. once i cry.. i`ll cry more. huuuuuuuuuuuu, tolonglah jangan. What my BFF `ll say if they see me... cm ni weak.... x terbayang owh... am i really kabalan? huuuu, kepeningan lagi... i need to be kabalan. i need to...

Hoho.. semalam punya semalam, buat sarkis ngan Noy. G melepak kat *******. hoho. Nakal. teringat jak kisah aku dan Lyss escape perhimpunan kat makmal. Waduh3. Atau berebut Timadang ngan c bintang (anjing bah 2). Im sure, she never forget that kisah juga. Wonder what is she doing right now. Hilang kegilaan aku bila sampai cni Lyss. Bz jak buat persiapan untuk program kat skul. Waduhhhhh. Penin..penin.... 

Telan vitamin..ubat...bla..bla..bla.. dan tido laaaa... Ahaha.. lama dah x sentuh menatang2 2...adeeeeeeeeh.. mayB, bab aku ketawa ngan baik kot kebelakangan ni.....huuuuu, semoga esok lebih baik..  dan semoga esok aku lebih ingat the whole what my dad said..

0 dia berbicara:

Post a Comment