Stress di  hati atau di otak? im confiusing jg ni. nge3. Sem ke enam duduk kat KAB UPSI, apa perasaan??. Huuuuuu cepat jak masa berlalu bilang kak EZA. aku pun buat la dorongan minima. angguk2 geleng2... dasar kemahiran wajib 2.. hoho.


Warga home tripple 1 ni?? first tym duduk ngan hosmate yang ada sama minat ngan aku. Adeeeeeeeeeeeh, terfikir gak, banyak dah aku terlepas join. huhu.. noy............ best aktiviti ko ni.. hua3.. thanks gak ada dia, bnyak benda aku ingat balik. walaupun aku dah menari cm kayu. Diulangi ..cam kayu, terasa cm menjadi Nobita pulak... Hoho. That was so interesting. Keja aku kat cni, keja..keja..keja... dan keja..keja..keja... bila ada this new noy.. dapat aku jadi budak2 aku 2.. cite bab chess, bab menyanyi...menari, kisah2 doraemon. nge3. Just there no one aku mo share bab komik aku kat cni, cuma Andi jak kot. Betapa kebudak2annya aku.


But, this evening... aku join noy dance.. wow!!  aku hampir xtau aku dah menari cam kayu. hoho. 

 Ayia, miss them my group dancing kat school la.. Chitra, Wendy, Lyss, Azlin, Elfera, Joy, Cyrel, Samsul yang berabis menari Sumazau 2.. (ahahaha, x terbayang aku dia menari... xpa..xpa... that was gud), Ronny... bla3.. 

2 jak projek kami tym hujung tahun tym malam anugerah untuk pelajar Bongkud. Miss u all la..

But sure, Chitra dan yang lain masih meneruskan semua 2.. aku jak dah terdiam disini.. Hoho. Bila bebudak sabah buat band, baru aku terbuka ati mo tengok ngan lebih dekat lagi. 
  
Miss my brother and sister, teringin sing that song once again sis.... with them.. Jaming kampung yang aku kata itu. Hoho..  

nasib bek my dad sporting aku berkaroke kat umah. Ahaha. Sabar jak la.. My lovely dad said, semua yang kami minat 2 ada kat him juga. Salut kat my dad.


Pas dance, noy mo bawa lak aku studi bahasa isyarat.. ahahaha. so cute ni. i loves laaaa.. Cam orang jakun jak aku ni, kegembiraan jak even dah blur sehari ni. kelas spain 2 aku lantak jak. Selamba dan selamba.. hoho. Huissss!!!!! Badan aku start dah jadi cm sem lepas. Cepat kejang, soooo menyusahkan.. Whatever, my lect said...  Tekanan tym keja lagi dahsyat. hoho.. Cam mana la kedahsyatan 2 aaa????. Ayia.

Huuu, these two days i have no idea what i was felt. Memang xda mud juga. Ada mud dan xda mud adalah dalam kawalan kita? Suddenly my lect talked about Women PMS. Aku kategori mana ek???. Pemakanan 2 penting. Sumtym... it`s feel like dying???. waduh3..  

Jangan men2. Bahaya 2. Kadang2 rasa mo tampar orang, tp xtau napa. but to me... sumtym rasa sedih sgt... but im not sure why? it`s just too sensitive. simptom PMS. 

So, to gadis2 seperti aku, kenali simptom PMS anda, u`ll understand better. Remember, we transper moody.. hoho. Cam penyakit berjangkit pulak.


Kalau bad mud atau xda mud please gtau the person we talk 2. Ayak!!!! perangai aku yang paling buat kecian kat Andy.. Selamba jak aku kata, im not in mood.. dari sem..sem..sem lepas g. But, until now... just Andy sorang sabar ngan perangai aku yang itu.. Bila Andy soal aku cam macam when aku dalam mud cm ni.. memang saja mo jadi mulut buaya. hoho.


Wani boleh marah me, but not other people... the  are differ. They never know you. 

Ayak!!!!!!!, but what can i say, apa yang Andy kata 2 betul la.. memang aku kedahsyatan kalau serius. Cam ada tertulis kat dahi ni... 'Don`t distrub me if u don`t want to die'..  

Sorry 2 my BFF Andi. Kalau Lyss also my truly BFF ada kat cni kan bek. huuuuu, daku asyik menyebut dikau Lyss... 

 PMS? itu sangat menakutkan, apatah g kalau that girl x sure what kind PMS  she have. Salah satu sebab why women crying adalah sebab PMS. 

Then, the guys pun naik heran, why we cry... bukan ada alasan pun. it`s just feel crying. 

Huuu, wahai lelaki2 yang budiman, kenali dan ketahuilah sikap wanita yang ini. Jangan lak men2 kalau pempuan datang bulan. Kang silap2 ada yang makan penampo ni.. huuuuuuuu, aku stress kat cni.. Jangan men2.. hoho.


PMS?? saat ni la, kdg2 wanita sukar kawal perasaan, ia disebabkan perubahan harmon. Ada yang mudah marah, sesuai untuk g naik office buat surat tidak puas ati kat boss, confirm menang debat. hoho. ayak.. for sure, kita bleh agak la, masa2 tertentu pempuan akan sukar untuk berunding. Tym PMS. tp, bukan semua pempuan cam 2, diingati...bukan semua pempuan cam 2.  

How about man plak. huuuu, lagi la dashyat..xtau bila masanya mereka akan marah.Pempuan mungkin ada once dalam sebulan, lelaki?? xtau la.. sapa lelaki? tolong gtau aku.. nge3. Pada lelaki pempuan ni makhluk yang rumit, pada pempuan plak lelaki ni makhluk yang pelik. ahahaha. 

 Mars Vs Venus. 



Aku penah dengar satu ayat, untuk memahami lelaki, berkawan la dengan lelaki lain. 

untuk memahami wanita, berkawan la dengan wanita lain. Huuuu, cam mo cari penyakit jak bunyi. hoho.

0 dia berbicara:

Post a Comment