Aku tido jm 4am malam td, waduh3...
susahnya cm ni. 
bt asgmnt punya keja.
sapa suruh x bt awal2.. adeeeeeeeeeeeeeh.... 
xmo bt cm ni g. 
x tahan badan aku.
but... 
aku g kampus awal gk. 
ngan farah, 
terserempak tengah jalan. hoho. 
sepatutnya farah kena bt sesi hari ni ngan aku sebagai klien. 
but dia x sihat lak. 
aku g teman la g klinik.ntah cm mn ttba farah said, 
kita cm menumpang jk kt makmal 2.
MySpaceyaka?????.. napa aku x penah fikir. 
aku x rapat mn ngan geng bebudak makmal aku.
tp, 
dah mmg kebiasaan aku setiap sem akan duduk sorang2 kt bebudak yg bergeng2 cm ni.. 
cm bola jaring, 
cm koir..
cm kelas2 subjek U aku 2.. 
aku dh besa, jd mungkin aku x mention sgt g.... 
cm menumpang ka??  
ke  aku yang terlalu optimis. nge3. 
MySpace
tujuan aku bukan 2. jd mgkn sbb 2 aku x fikir sgt.. but, let`s thinks sat.. mungkin ada betulnya. bukan semua dalam  geng 2 suka ada orang lain join dorang.. hehehe. bilang farah, nsb bek bukan dia sorang dan ada aku, kalau x..mungkin dia x bercakap kt makmal 2. hoho.. sabar3. mungkin gk sbb farah dah besa ada kengkawan d sisi. kn3. hehehe.
................................

aku sempat g check tekanan darah aku.. 
dh selamat dh, 
tekanan darah aku kira ok.
(Cam orang tua jk aku ni ahahaha)
mungkin
jantung aku still akan cepat berdegup g but..
i thing, 
my stamina yang paling less ni. 
aku sempat borak ngan Pn. Hamida yg duduk kt klinik perubatan kampus aku.
dia kata, 
aku x pucat sangat cm dulu g dh. 

bibir pn dah merah.. hoho. ajaibnya. i felt hepy 2 hear it.
even ada seorang kawan selalu kata aku 'Pucat'...mungkin kebelakangan ni aku ada masalah sakit tulang dan kejang g, but sekurang2nya aku xdalah sakit cm sebelum ni.

but still, badan aku lack kalsium?? napa?? x serap g eek... mo bt cm mn supaya bg food kt my bone ni.. nge3. dorang suruh aku g klinik atau farmasi untuk kes tulang aku ni.. thanks puan dan puan. hehehe. sekarang ni aku x boleh minum susu g, ttba jd alah ngan susu lak. mesti sakit perut dan muntah kalau paksa ambik. aku tukar susu 2 ngan yougrt. ada kesan ka?? adeeeeeeeeeeeeeeh.. nsb bek susu coklat aku still boleh ambk.. tp, aku agak ambk kalsium untuk badan aku. xkn terlebih kalsium kot.. hoho..

setiap bas kolej yang aku naik, aku yang paling last akan turun... hoho. adaka... malas mo berebut ni. nge3. tym on my way  balik umah, 
aku felt like akan terserempak dia,MySpace
then.. adeeeeeeeeeeeeh masin tul.. mmg ttba dia muncul di depan mata... 
orang yang dh bnyk tolong aku, tp aku sengaja sakitkan hati dia lak... 
alasan itu... aku sendiri xtau dapat idea dari mn..ahahahaha....
dia x tengok aku langsung baa..MySpace  
Seruis g 2.adeeeh..
MySpace
huh!!!! 
padan muka aku ni.. 
hehehe.
xpa... i knew what im doing..... but, yaa mmg aku rasa bersalah pn.. 
kesalahan aku semua ka??? sapa suruh bz sgt kn... ingat aku ni menteri ka? 
hoho.. aku mmg bz la.. bukan alasan 2... heeeeeeeee.
aku tau dia akan hidup dengan baik.
sama seperti mereka juga... MySpace

0 dia berbicara:

Post a Comment