Semalam dikejutkan dengan berita pemergian sahabat pelajar upc, Nyawa ni cam di hujung jari jak, terasa bersyukur bila terfikir diri sendiri. Semoga roh mereka dicucuri rahmat. Amin.


SUPRICE!!!!!!!!!!

baru seminggu duduk kat kolej, i found mimi. alalaala.. bucuk..bucuk..bucuk.. XOXOXOXO dia. aku rindu yang amat. Saturday morning he found my new home at new block.. hoho. diulangi he found me..ahahaha. terharu gak tengok mimi. rasa terbalas aku x pernah lupa mimi selama sebulan.  

Mimi selepas sebulan ditinggalkan...

he still remember me. my cikgu yang dihormati kata, kalau kucing mengesel2 badan kat orang, kucing 2 mo tanda orang 2.. dia tinggalkan bau kat situ.. huuu, xtau.. aku x sure fakta ni. hehehe.

my bestpren kata, sure mimi kenal suara aku, dia jejak bau minyak wangi wani x? hoho..... bagus sangat lak idea 2. nge3.

Cayang..cayang..cayang..dia..
Yang aku pasti, dan yakin... mereka memahami bahasa kasih sayang. xkan lupa kawan.. hoho. mimi is my pren bah. pet are so wealthy..... sampai sekarang masih terasa perasaan itu.. senang dan menyenangkan.



malam 2 mimi tido kat beranda, x berani aku bawa mimi masuk lagi. kang x pasal2 aku x boleh lepaskan dia pergi cam sem lepas. im proud gak.. tengok mimi.. dapat membesarkan miaw seperti itu lagi.. mimi miaw bermoral bah.. ahaha. sayang sangat kat miaw 2. and still.. mimi masih ada perangai yang sama, suka kejar semut.. kejar lalat.. i wonder.. menatang kecik cam 2 mimi berminat.. hoho... 

Dua hari aku duduk ngan mimi. xtau mimi merayau g mana dah... syukur aku x gelabah cam dulu lagi, mimi dah boleh jaga diri. xda dah aku nangis2 g.. even rasa sedih 2 ada. rasa sedih ngan bangga.. hoho. mimi.. mimi... u make my world la.. thanks so much....
t pas ni, kalau jumpa lagi.. sure dia ikut aku balik tido kat berana lak.. hehe... Love u much.. much more.... semoga tuhan menjaga dia..


Thanks gak kat my dad.... kat andi my bestpren... kata.. mereka xkan lupa aku, sebab aku sayangkan mereka. sebab, mereka lebih memahami bila disayangi. itulah haiwan... kn.. mimi.. hoho. macam aku buat ucapan plak kat cni.. waduh3.


ciannya tido kat beranda.. hoho. 


Really, im hapi dan puas ati...sekurang2nya aku dah jumpa mimi lagi.. sekurang2nya.. walaupun aku x dapat jadikan ia kucing rumah aku kat sabah.. nice to be with him... sangat dihargai....


THANK YOU........=)




0 dia berbicara:

Post a Comment