Weeeeeeeeeeeeeeeeeee, kecelaruan aku x g kelas. X sedap ati juga. Nge3. when i felt  x terdaya like yesterday..yestardays...and yesterdayssss.. Huuu, g join KOIR 100 %. Biar menang, Biar hati ada sebab untuk kembang. Hepi ngan bebudak koir 2. Lesap sekejap masalah ngan my studies dan perkara Fakulti yang dah jadi jaruk. Thanks bab semua tried the best to gave their best. Nsb bek x jatuh atas kerusi..  Steady Lee naik atas kerusi. Adeeeeeeeeeeeeh..

SEMANGAT!! SEMANGAT!! SEMANGAT!!!.. KAMI BERKABUNG DAN BERGABUNG. 

SEMANGAT SATU MALAYSIA LA KENEN. hehe. GAGAK HITAM SEDANG BERPESTA DI PENTAS.

Pas melalak kat atas pentas 2, baru terasa mo nenyanyi g. nge3. dasar aku... hoho..
Sekurang2nya, kami hepi kat atas pentas, nyanyi ngan hepi walaupun dengan hati yang bergegar sudah. hua3. Teringat jak tym skul kalau join cam ni.. RINDUUUUUUU...  Tak kisah la, dapat no berapa sekalipun..hoho.. But, We Are Number ONE bilang my hati... Cngrltion semua to kengkawan.. Sebelum ni koir kolej senyap jak.. This koir dah bagi aku sesuatu....


Bangga my lovely pren` miss called... Pelik. Penting katanya.. Haa, start dah kepala aku tersesat berfikir, apa aa??? mungkin kena potong mark?? kena marah lect?? atau aku dah susahkan my group???? langsung x terfikir bab my student` status 2...
Weeeeeeeeee... Bangga gak yang talked ngan aku. Waduh3... Kita kan kawan, besa la.. Bangga kata cam 2.. Ayayaya.. Orang lain senyap jak pun, hoho... Sayang bangga.. Huuu, aku mention kat cni.. dan ayat bangga 2, 'Dorang bukan baik sangat pun', ' x penah jumpa perempuan selembut wani (ayat yang paling mo buat aku ketawa, dan memang aku ketawa... dalam hati jak la. hoho. adaka...) .. Sia2 aku take tym dan cuba rasionalkan my thought, kot2 bangga mo khabarkan berita yang buat aku mo berkabung g, nge3... 

THANKS BANGGA, AKU X ASPECT ORANG YANG AKAN KATA NGAN AKU ADALAH BANGGA... 

cam sesak nafas jak dia mencari aku. ahahahaaha. Kawan yang baik. nge3.

Kadang-kadang kita berdiri di sisi dia, tapi kita tidak nampak ia..
Kemudian adalakanya kita tak pernah kenal dia, tapi hanya kita yang membantu dia..
 Hoho..
Bangga, baca ni.....

what i want to say.. it is hard to find tambalut ie tosonong bah.. huuuu.. 

Aku puas hati apa yang aku lalui hari ini, next2 days mungkin aku akan berasa terancam g.. mungkin akan terasa penat sampai x boleh senyum atau berasa marah tahap maksima, rasa mo telan orang jak, ahaha...... Hoho. 

control yang 2 kata cikgu yang dihormati... remember wani.. control..control..control.. behave ur self..... 

Ingat budaya positif 2, jangan rosakkan struktur H20 dalam diri, 

jangan rosakkan struktur H20 orang lain, 
jangan benarkan orang lain lakukan terhadap kita pun. 

Belajarlah untuk diam, kendalikan ngan profesional. 


Nasihat cikgu lagi yang 2.. adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.. Aku yang degil ni melawan gak.. Tengok sapa sakit kat cni... Wani..wani...

X sabar lak hari terbuka KAB. Koir..oh koir... reles tensen aku.. hoho. Artis dalam rumah ni tinggal aku sorang, Noy g tempat kawan?? xda terdengar sora sumbang kami bersahut-sahutan. Hanya suara aku jak. ahaha.. Aku menopoli hari ni Noy. hehehe. Nanti kita suminding lagi noy.. hoho..

i likes this song.....

0 dia berbicara:

Post a Comment