takbir???
adeeeeeeh, rindu kat umah. cntc la jg dorang, wish hepy hari raya.. maaf zahir batin.. sebelum jam enam pagi g aku dh bangun this morning.. waaaaaaaaaaaaaaaa3 semangat mo g solat aidilfitri lak. hehe.. nsb bek sempat g.. susah dapat bus dari kolej tym cuti2 cam ni...
ada la beberapa kerat budak2 dari kolej g tunggu bus. termasuk moad.. huhu, tiap2 raya kita jk yang tinggal kn moad kn?? ahahaha.. adehhhhhhh.. aku ngan tina jk la, yg lain semua junior.. 

 x caya lak aku sem lima ni... cm mn mo gtau eeea.. sbb 2, kdg2 teserempak ngan junior yang buat x nmpk kita.. dia ingat aku ni sem dua agaknya.. adeeeeeeeeeeeeh.. sabar. hehehe. 

sib bek budak sinar 2 baik jk.. hoho. but lawak lak bila dengar dia called aku kakak.. ekekeke.


aku ngan tina...pas solat raya.. hehehe..pose dalam masjid lak.
pak guard 2 ssaja usik aku bila aku pakai baju merah menyala ni.. hoho... lantak la.. aku mmg mo pakai baju merah pun.. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!!!!!!!!! taragang rasuk!!!!!!!!!!!.. hehehe...


cam ada kurang sesuatu jk rasa, heheehe.. aku harap got mesej drpd my senior, but xda.. i don`t think aku boleh mesej dia dulu.. huuuuuuuuuuuu perangai... hehehe. bab aku dah susahkan dia. nge3... pas solat.. semua g serbu jamuan raya kat kampus.. aku tengok budak2 non muslim yang ramai.. hehehe.. then, rombongan yang g putra jaya pun cm 2 gk.. hehe. aku teringin gk g..just, aku xmo jd cm ikan sardin g .. cm tym g PWTC hari 2.. hoho.. taubat aku... nge3.. terserempak lak pakcik yang sumting..hehehe. lawak lak kalau fikir balik. hehe.. adik2 ni lak yang excited g Putra Jaya.. biar la dorang merasa..
cam mana raya kat umah ea?? akak second aku balik kg 2day.. hehe, rugi aku x boleh tengok dia. beberapa tahun x balik sabah... mesti rindu tahap maksima 2. hehehe...
boleh gk she take time with dad... huuuuuuuuuuu jeles aku..!!


ramai2 mo g serbu jamuan kat kampus.. hehehe.


tengok junior2 kat depan 2.... laju jk jalan.. hehehe. cacing kelaparan dh kot.. hehehe.
cian kami beraya kat cni jk.. hehehehe.


 Uppppppppppppppppsssssssss!!!!!!!!!! ni semua x balik raya la ni. hik..hik..hik..
serbu...serbu..serbu....



my far kazen yang x sempat g sembayang raya.. tetinggal bas Aaaaaaaaaaaaaaa!!! hehehehe.
sedey kan dengar takbir raya.. hehe. aku tengah tunggu dia datang g umah aku ni...
ana..ana... but, she's very interesting person maa...
semua orang suka dia ni.. hua3.



yeaaaaaaaaaaah!!!!!!!!! berjaya ambik ni.... makan! makan! makan!





raya kat cni pun jadi laaaaa...nge3.


adeeeeeeeeeeeeeh.. pening kepala mo fikir bab asgmnt.. kemarin dah janji ngan klien untuk buat sesi 2. just, she don`t come.. adusssssssss.. dari pagi aku tunggu.. nge3. but my instruktor pesan, jangan jadi kaunselor bomoh dan kaunselor x sabar...
got sumone?? dia kata dia xda masalah.. so cm mn?? ahahahahaha. terkesima i.. terus teringat kat one mof my lect, she said.. orang yang xda masalah 2 adalah orang yang bermasalah.
betul la.. semua orang ada sumting yang akan buat dia got bad feeling, confius......dan lain2. masalah itu adalah peluang, i think dia maksudkan xda masalah adalah.. she can handle her`s very gud. hehe.
adusssssssssssssss!!!!!!!!!!! Fighting wani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
esok ada g.. so, kena buat gk..
dah letih aku tunggu klien aku kemarin.. i give up.. mo main miaw la.. hehehe. t kalau ada,,ada la 2.... semalam aku kc selamat seekor miaw, sampai hari ni dia tunggu depan pintu....
kucing putih.. cm kicie.. hehehe.


aku layan jk la.. but, this miaw betul2 la... aku bergerak g mana2 pun dia mo ikut.... sampai2 aku mo masuk bilik air pun dia ikut.. huuu.. kucing ka 2??? adeeeeeeeeeeeeeeeh...........
but, aku hepy dia datang teman aku yang sorang2 ni..hehehe...
bebudak yang g Putra Jaya, mesti x balik g..... berani dorang ni.. H1N1 xda ka???..hehehe.






got this miaw again!!!!!!!!!


 
dia manja laaaaaaaaaaaaaaaaaa.. hehehe.



Sayang miaw! sayang miaw! 


  
manja sudah dia..


 
haaa....


 


  
dia tidak takut jatuh......uiiii...


 
malas udah mo layan.. dia x ketongkiad sy.. hoho.

adeeeeeeeeeeeeeeeeeeh miaw ni kn.... dia tunggu depan pintu.........

  
  
masih setia menanti....


 
Akhirnya .. tertido dalam penantian yang setia..ahahaha.




 



Syawal datang lagi..
kepada mereka2 yang aku sayangi, semoga syawal tahun ini adalah lebih bermakna..
miss my dad.. my home.
Semoga dirahmati Allah selalu, AMIN.


0 dia berbicara:

Post a Comment