Bagaimana orang melihat dunia?? Bagaimana aku melihat dunia?. Ada orang kata (aku la 2, hehehe) cara kita melihat dunia itu boleh menentukan bagaimana hati kita. Huuuuu, mention about... 

 housemate problem bab his shower kena guna member lain. Heran ka???..  

senyum jg la tym lect cite bab nilai orang yang berbeza ni... Orang x boleh berkongsi bab diajar dengan titik berat kenali hak diri. 

 Mungkin perkara itu hanya perkara kecil untuk kita, tp pada dia...ia adalah isu besar. dan itu menyebabkan dirinya bermasalah.

dat why kita selalu dengar 'napa orang x faham saya???'.. sebab beranggapan semua orang akan lalui benda yang sama.. 

 So, even sekecik mana prblm atau ianya bukan prblm di mata kita, ketahuilah.....ia bukan perkara kecil.

cara kita mungkin matang, bagaimana dengan mereka pula. guru-pelajar, ibubapa-anak.....

kenali dunia mereka, bagaimana mereka melihat dunia....

Aku???... sumtym terasa juga kedekut.hoho... my dad pun didik aku dan adik2 cam 2, semua orang akan ada bahagian masing2.... x boleh kongsi satu pinggan untuk makan. x boleh kongsi sikat.... x boleh kongsi baju. cnfirm bapa sindir... kongsi duit jak boleh. nge3....Pengagihan yang sistematik jak c bapa buat 2...

Sampai kat UPSI ni, aku terkejut juga tengok cara hidup kengkawan.. boleh kongsi just cam 2 jak. wala3.. xtau la.. aku cite kat bapa, then........ kena larang.. hoho, tp kekadang aku join jak.. pastilah bapa x suka.. 

kalau mo makan, pinggan dan sudu 2 kena basuh ngan air masak dulu. Orang pelik tengok aku buat cam 2. Huuuuu, c bapa yang buat kami terbiasa. Aku akui gak la.. my dad sangat pembersih. kalah orang pempuan.
Aku tym kecik penah kena picit telinga bab x kemas bilik. hoho.. dahsyat my dad. Tp kadang2 bersepah juga.. kalau kat umah...dah cnfirm bapa bising jd mak nenek. nge3. Thanks my dad.

Cite bab STPM ulangan itu?? xtau la...Penin..penin aku..
Sejam aku tunggu Andi abis kelas, dah selalu dah Andi bantu aku.. this tym aku bek ati jak mo belanja my BFF ni makan nasi lemak. Pas kelas aku terus g membeli la.  

Huuuu, xda perasaan aku menunggu sejam..hoho. 

Nsb bek boleh merayau. Boleh jak pakcik 2 cakap lapar.. Ciannya.... Nah!! Nasi Lemak! wani belanja... Mo ucap TERIMA KASIH.. nge3. Pas bagi that food, laju jak kami bawa haluan masing2, aku balik umah.. Andi g kelas. Aku lupa tanya dia, dah kebulur tahap mana tym 2? hehehe. BTW....  

THANKS ANDI 4 ALL U EVER DID. JUST WANNA SAYS THANKS....


...............................................

kol bahagian pengambilan student lagi..... Huuuu, finally just kena try jak la..... memang peluang agak tipis.. dorang kata la.. xtau mo cite kat adik cam mn? so.. just do it.. rezeki kita xtau..haa, start dah otak positif aku berkata.. nge3.  

JUST DO IT WANI, usaha..usaha...usaha.... 

kena buat juga.. Thanks 2 Andi..... Huuuu, jahatnya aku marahkan dia this morning.. hua3.. sorry3... thanks tau... really, aku hepi dapat buat sstu untuk my BFF.  

xtau kita boleh berkawan sampai bila, but im sooooo thankful we are pren. 
 and u known me better than other Andi. 

i wonder when u said aku ni lemah lembut padahal selalu marahkan dia pun.. kata aku penyayang... padahal....Hoho... Thanks pandang aku cm 2... 

 sekali bersahabat, selamanya sahabat. 
itu prinsip aku.. dan sahabat akan memaafkan sahabat.  

Kn Lyss... Aku buat itu kat tramen fire... nge3. Thanks to all of them... weaaa...  

hoho. persahabatan xkan hilang dengan kematian, 
tapi ianya akan hancur dengan pengkhianatan. 

dan 2 me... sahabat itu lebih penting dari kekasih.. 
so, jadikan kekasih anda sahabat anda.. nge3.

0 dia berbicara:

Post a Comment