Akhirnya my VC siap gak. Even my laptop soooooooo many tym engage.. Slap3!! hampir mo slap dia@my laptop.. sapa suruh. nge3. Anyway satel juga. Penin3. VC?? serabut gak tengok.

Quite bz sudah, adeeeeeeeeeeeeh dan mud serius bakal menjelma.
 
Luv this cute face cat `s book.. but... this blue book is waiting 4 me.. huuuuuuu.. kepeningan mo buka...


Adeeeeeeeeeeeeeeh.... kepeningan memikirkan asgmnt yang masih berlambak. Last nite? aku tido about beberapa minutes jak, xtau why can`t sleep. Around 3am, kuar g living room, bt milo panas dan roti. Tup3.. Noy x tido lagi. Thingking about sumting she said.. so, we talked about it. X sedar2 azan subuh dah. ahaha. Noy3, this is my very first tym lagi buat cam ni. Better g becite ngan Noy than x dapat tido. Sambil makan dan minum sambil becite. Hoho. Penangan satu umah ngan Noy. She`s cute. Kuar semua cite2 doraemon kami.




Talk about her stories.. to cite pelik2...to cite cute2... cite mistik2... cite..bla..bla....,
lucu bila noy mention about teddy, sebab semua budak umah ni ada teddy??? ayia.. 
Buat Noy... All da best, xpa ba 2.. my Bubu c lembu 2 pun tinggal aku mo sembelih jak lagi.. 
biar becerai badan ngan kepala.. 

haha, lawak tul.
better lupuskan ia than bagi orang lain?? kejamnya daku. nge3. 

padahal sendiri mencabar diri.. at last i made it ba noy.. nge3.. 

Kalau mo anak patung? suka anak patung 2...beli sendiri pun xpa gak, but it`s really different ba kan? aku rasa cam 2 juga, 
tp..kalau dah suka 2 aku beli jak. hehe. Sabar..sabar.. next tym i gift u teddy laa aa.. hehe.

Cite bab orang yang ever said
'he want to die, or he want to kill himself?'.. Ayayaya, cam macam kita cite. Tapi apa yang aku kata kat noy tym 2 semua dari hati gak,  

orang yang overlimited jak akan kata cam 2 dat why tekanan 2 lebih sakit dari lukakan diri sendiri. huuuuuuuuu, bak kata noy, ianya sukar dijelaskan.. hehe. Aku akui juga. 
Orang xkn faham kalau x alami benda 2 sendiri.. ni pun aku akui juga. Aku sendiri penah alami ia..sebab 2 kata orang x faham selagi x alami perkara 2. 
Ruang kefahaman masing2, ia boleh difahami tapi ianya berbeza. Xtau mo kata unik ka misteri. hehe.
 

Apa ubat untuk hati???? memang cam macam kita boleh buat, tp actually ianya cuma masa. 

Pengalaman aku cam 2, dan aku tahu noy pasti akan lebih mengerti. 

Penah dengar about.. lelaki jadi kuat sebab ada wanita disisinya, dan pempuan jadi kuat disebabkan lelaki meninggalkannya.. 

hati pempuan..bilang noy, seteguh karang. hehe.... mungkin kita rasa sakit, tapi....
 
x salah kita tetap senyum. Haha, menjawab persoalan noy sudah ni. kn noy..kn.kn.kn. 
Marah bererti kita kalah. masalah 2 bermaksud kita sedang hidup dan berfungsi. 
memang sakit. tp sakit itu pengalaman..dan kita akan lebih faham. 
xtau la kalau tambah celaru.. hehe. apa pun, ia tetap satu cara untuk berubah, masalah itu sebenarnya peluang. 
Peluang yang selalu diabaikan orang bilang my hati.. waduh3.


Jeng..jeng..jeng...........!!!!!!!!
my rumet gave me this mr noseee...!!! kata, wani kan suka yang pelik2.. pelik2?? ahaha.. dorang ni..cam macam. Nasib bek aku x mimpi ngeri bab tido ngan mr warna warni ni these two days.  

 
mr nosee


he is so rainbow laa.. cepat jd rama2.. nge3


Noy sedang siap2 mo kuar. tinggal aku sorang pas ni..duduk umah..muka pun muka umah dah.. hoho. ummm, cm mana agaknya program bebudak 2, tini, diela, aan dan cik lin.. Best ba bt program ngan budak2 skul.nge3. Hope they`ll enjoy it too. Tambah kepeningan aku x tido semalam, cam berkabung jak ngan noy. hehehe. tp....best pun!!!.  

Pas solat subuh jak...aku try tido balik.. huuuuuuuuuuuu, 

tetiba buku penyelidikan 2 balik2 muncul di kepala..sudah!!!!!
sapa suruh daku yang teramat rajin, x sedar buku nota untuk bahan-bahan aku disappear.. wani..wani.. 
hati risau tahap dewa dah, tapi..muka maintain selamba... 

huuuuuuuu.. payah!!

rasa mual pepagi...ni mesti terover minum milo panas ngan roti ni.. ayayaya. Haha, penangan tul. lain kali buat g wani. Bejaga cam badan kuat jak aku. hehehe.  

Noy kata, kenal wani baru terasa mo kawan ngan hewan.. huuuu, budak ni dah terpangaruh ngan kemanjaan aku ngan miaw3... haha. 

Betul la kata noy 2, kalau kita sayang orang...orang 2 boleh pergi suka hati.. 

tp, kita sayang hewan??? ia akan ingat kita , sayang kita.. x percaya ....

just try it, and u`ll know it.., first tym dengar orang kata..baru terfikir benda ni skng.. sebab aku??... 

Aku ka itu yang menjadi pemangkin?? nge3.. semua orang ada potensi untuk menyayangi ba...hehe, noy..noy...

So, Fighting to noy... Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. 

kita bertuah sebenarnya penah alami perkara cm ni noy. ahaha.. ayat best aku untuk ko. 

Hapi ko ada... x pelik apa yang sedang jadi skng ni... just, kita jadilah seperti kita.. u doing it better than i thought ba.. u doing it gud. hoho.

jaga hati kita sebelum jaga hati orang lain.. hoho. ketajaman mulut aku start dah...


0 dia berbicara:

Post a Comment