Balik dari kampus.. my coughing.. bertambah coughing... 
Betulkah STPM x bleh gabung ngan STPM ulangan?? Abg bank kata xda no pin untuk itu. Hoho.. Tarik muncung kot my bro dengar. im not sure yang ni.. cam mn mo buat aa??.. Ayia.. dengan kapantasan maksimum aku terus cntc abg bank BSN. dua2 sekali, Tg malim dan Ranau. Lama jak x dengar cite dorang. Dapat jawapan yang berbeza lak. Aku bg kredit kat abg bank BSN Ranau. Menjawab ngan baik dan dapat baca why aku berani menganggu dirinya. nge3. Ayia.. heran dan kepelikan abg bank tg malim .. Hoho.. dua orang yang berbeza tul. waduh3.

Cam polis jak aku menyoal siasat. Hoho..hilang perasaan malu untuk sebentar. Biar jak kena kc ketawa. Demi adikku yang tercinta degima. ayayaya. Terbantut tido aku dengar my brother cm 2. Cntc MPN juga, Andi tolong yang 2, siap kena marah g bab banyak soal. ahahaha. sori3... Napa la saat ni susah mo cntc kaunselor sekolah. Huuuuuuu......  But thanks 2 both of the abg BSN 2. nge3.. Aku dah bagi harapan kat my bro, cm mn kalau x menjadi usaha ini... huuu, Seripalis la. Aku ada pendapat sendiri, tp what if..ia bukan seperti yang aku sangkakan... Be confident la wani...

 
seminar kerjaya kami..



one of da students...
 
UPSI? kadang2 rasa down dengar cite cam macam.. tp, fikir2, kita yang tengok depan mata ni... betapa lect2 berusaha.. kadang2 rasa mo tukar cita2 jak dengar xda jaminan untuk menjadi seorang guru. Ayia.. wani chayiok! fighting! fighting!.. student UPSI berdisplin apa.. semua orang sedang berusaha. Tp, peluang itu cepat jak kena potong. Cabaran student UPSI 2. NEVER GIVE UP SEMUA. Terutamanya aku. hoho. Napa aku mo jadi cikgu?? bab aku penah jumpa jenis cikgu yang aku x suka, dan ingin diri menjadi cikgu yang aku suka.... xmo ada student jadi cm aku yang degil itu. hoho... dan aku pasti kengkawan yang lain pun punya nilai yang sama. Kc pekak telinga lu la sebentar... Penatnya.....................................


 
Hitam putih aku ngan tini..nge3.


ngan fieza..

ngan mun yg comey..


my lovely sist ngan anak saya.. hoho



makmal oh makmal..... 

Dan untuk that senior yang boleh aku lupai sudah.. thanks sebab pergi dari my life. Mungkin banyak perkara aku x faham.. dan why i even can`t marah sedikit pun kat dia. anyway thanks a lot.. Thanks pernah doakan aku yang baik2 juga.. huuu, terasa mo melambai tangan kat dia pulak. ahahaha. Penjahat tul aku. Babai la... My hosmate ada mention, cm mn aku boleh berkawan ngan my ex bf?? soalan dahsyat... mo jawab cam mn 2?? perasaan lebih selesa begitu sebenarnya.. semua2 pun kawan... Aku x dapat buang that feeling untuk tengok orang itu sebagai positif. ianya datang sendiri... aku memang begitu..

tini, wani, yana dan diela.... malam ini...hehe.

 
sue..oh sue... nge3.

Jangan memandang perkara silam itu dengan hati yang sakit, pendanglah ia dengan senyuman. 

hua3.. mmg la bukan semua perkara kita akan boleh seperti itu.... tp, kita boleh seperti itu.... 

memang ada masanya..kita akan dipijak bila begini, tapi..lebih baik dipijak daripada memijak... adoiiiii...

baris..baris.. bas x lari..hua3..

0 dia berbicara:

Post a Comment