ZOooomMMMmmm!!!! huuu ada keta kura2 lalu. Lama dah x nampak keta 2. 

Terasa mo tepuk dan tapap jak dahi orang yang duduk kat sebelah aku tym 2. 

ahahaha, ketawa dalam hati aku. 
Nasib bek bukan tindakan refleks g tepuk dahi orang dekat sebelah 2..

dan teriak 'BUTUTUT!!!!!!'.. cam tanda kemenangan jak. ahaha.

 brooom..brooommm...

Kalau kengkawan aku ada, confirm aktiviti 2 yang kami buat. Asal nampak keta VW type 1 confirm bersedia jaga dahi masing2.. t kena tepuk ngan tapak tangan dorang. hehehe. dan bersedia juga cari ruang mo tepuk dahi  dorang dan sebut BUTUTUT!!!!.. huuu, rindu mo buat 2 lagi.. aku senyum jak la tengok keta kura2 2 lalu. hoho.. Bukan sewel, tapi hepy plus rinduuuu.. nge3..

Start holidays dh lusa, bersuka suki seminggu ni.. tym cuti ni aku akan duduk kat kolej g.. ada masa merayau gak kot.. hoho. Bestnya my BFF balik kat sabah. Ikkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut~. Ummm, My BFF Ana cntced.. kata her sister mo kahwin.. Huuuuu, x dapat balik aku. T la baru mo siasat future husband kakak dia. nge3. Lama dah x cite2, banyak idea kisah2 doraemon kami kuar.  

Rasa mo menangis pun ada, kerinduan tym dulu2.. Susah dah mo jumpa kengkawan skng ni.. 

Masing2 dah start busy dengan kehidupan masing2. 

Really MISS them. terasa mo balik zaman skul rendah, biar main puas2..

jadi gulet dan nakal sekali lagi pun xpa... 

panjat memanjat pagar dan pokok jambu pun xpa. 

Main baling kaki kat padang kecik dan main panjat2 tangki sampai kena marah c bapa pun xpa..

hoho.. Rindunyaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Mungkin dua tiga empat tahun akan datang, masing2 akan ada families sendiri.. Huuu, cepatnya masa berlalu. T tua dah kita tym 2 wani, ana kata cam 2.. minta2 dipanjangkan umur?? Ahahaha.. Ana2.. But, memang la.. rindu mo kumpul dan buat cerita2 doraemon ngan ko dan Lyss. Heeeeehe.. Kahwin?? ahahaha, mention dah bab 2?? waduh2 x tahan aku.. 

Faham gak.. pas akak yang atas kita dah kahwin, then orang akan bertanya bab diri kita pula... bila mo kahwin???.. Hehehe.. sabar ana.. sabar.. buat pekak jak bah.. Jodoh dah ditulis.. nge3.. cuma cepat atau lambat jak. Hoho.. ada orang berusaha mencari dan ada jak jg orang yang cuma menanti..... huuuu, leceh juga la kadang2.. Hoho. just feeling....xmo jd orang dewasa.. hehe.

Huuuu, pas ni mo tido puas2.. Cian badan aku. hoho..

satu dua tiga.... huuuuuuuuuuu, jerawat hinggap kat muka... 

tanda kurang rehat, sapa suruh berjaga malam, lewat tido.. 
Mo tido.. mo tido.. mo tido.. 

sapa kacau tym 2, memang dia saja mo kena sepak dari belakang. Hoho.. 

That SK BONGKUD???...xtau cm mana dah. tym cuti bebaru... betul2 teringin g tengok sekolah 2, tp..x terpijak aku...terasa sakit kat hati untuk fikir...aku bukan duduk kat cna g.. Ana kata cam 2 juga, rindu tym dicna... Tempat kami membesar, bermain... tengok dorang mandi kolam.... Tinggal Lyss sorang tengok perkembangan skul kat cna.. Hehe. 

SEKOLAH YANG PERNAH BAGI AKU BANYAK KENANGAN MANIS.. 

SK.BONGKUD RANAU......

'di celah-celah badai kesukaran, 
senyumlah... 

pasti ada kesenangan selepas kesusahan, kegembiraan selepas kesedihan, 
kejayaan selepas kegagalan, 

ketahuilah jiwa-jiwa yang gelisah akan panik menghadapi kesusahan, 

manakala jiwa yang senyum akan mengatasinya dengan mudah'. 

ana my BFF bagi aku ayat2 cinta ni..hoho.

mo sambung g ayat my BFF..... hoho.

setiap itu dijadikan berpasangan, senang susah, gembira sedih, berjaya gagal..... 

cuma hati kita satu, tapi hati itu yang paling kaya..

ia menyimpan kenangan kita, 

dan setiap bait kenangan itu ada pada hati aku dan juga mereka.. 

thanks my BFF..

terasa mo kc senarai jak nama dorang kat cni..ahahaha..
termasuk my dad,he`s also my BFF.

0 dia berbicara:

Post a Comment