bagaimana perempuan cantik pada anda????
huuuuuuuuuuuuuuu..
teringat what Linda said, kalau nak tahu perempuan 2 cantik atau tak, try gelapkan muka dia....
wweeeeeeeeeeeeeeeeeee...
hehe.


ada gak kengkawan yang kata, nak tengok pempuan 2 cantik atau tak, sila tengok dia tym tido..
x puas ati juga??? sila tengok dia tym baru bangun tido...
huuuuuuuuuu..
cam mama shin chan.. hehe.


'papa.. papa..! papa sukar mahu muntah ya?, aku nolongin ya pa..'


'ya iya shin.... papa sulit ni..., tapi perasaan ngak enak itu sangat menganggu papa'


'papa..papa...!, coba papa bayangin wajah mama yang baru bangun tidur...'


papa membayangkan wajah mama yang baru bangun tido..


'uweeeeeeeeeeeeeeeeek!!!!!!!!!! .. shin chan... kamu..... uweeeeeeeek...'


'aku hebat...hoho!', kata shin chan..


iklan...hehe.. ntah apa-apa ntah, shin chan kan anak didik action kamen.


ada lak, sesetengah orang kata..
pempuan cerah 2 adalah lebih cantik.

sumbody lak kata.. selagi perempuan 2 ada apa yang perempuan lain ada, dia adalah cantik....

huu no komen, bagi aku cantik 2 subjektif. xda satu pun jawapan untuk persoalan itu. yang aku tahu.. xda perempuan yang hodoh, cuma hanya perempuan yang malas..
kn..kn..kn..
betul kn ity???
(ahahaha.. saya minta support ko...)


urm... aku???
aku paling x suka orang cakap aku cantik..
napa???
huuuuuu, ingat aku mengada-ngada.. no way..

kalau kawan yang sayang aku kata aku lawa... ya, aku percaya dorang pandang aku cam 2..

kalau my lovely dad kata aku lawa.. yes of course he right.. 'i have no ugly daughters...; hehehe.. hoho.. bapa2.

dan kalau orang tua kata aku lawa.. yes.. aku senang mendengarnya..

hoho.. jangan perasan wani..


what if...
boys said im pretty??
huuuuuuuuu.. kena fikir seribu kali..
bergurau ka??? i don`t like it..
andi tahu perangai aku yang ni.... cam x ikhlas jak. hehehe.
and sumbody yang kata aku x bersyukur???
kata aku cantik tapi jangan sampai aku salah gunakan kecantikan aku..
why?? aku x fikir aku secantik itu.........
huuuuuuuuuuu..
cam kena sindir jak rasa..


selalu kata... aku tak cantik cam dorang tapi aku cantik cam aku... adeeeeeeeeeeei...


urm.... napa pempuan cantik selalu engaging with ugly boys?? huuuuuuuuuuu... this is because.. one hormone.. called pheromone.. teori yang sama cam... lebah hinggap kat bunga2 tertentu... that why la kenapa.
kenapa.
when we ask sumone... why he loves her.. or why she loves him? there are no answer?? huuuuuuuuu.. xda jawapan..


lelaki 2 bukannya ensem pun, muka belubang2 cam bulan...
pempuan 2 lak gemok gedempol..
salah apa ni...
napa sayangkan dia???
then...dia jawab.. tak tahu...


ehehehe... this because that hormone.. yang buat kita serasi... adusssssssssss... betul la... hehe. ini bukan ajaran sesat. ini fakta.. ini sains.. hehe. suka suki jak aku ek..


tp, apa salahnya.. kalau pempuan 2 x comel.. lelaki 2 ensem...
pempuan 2 lawa... lelaki 2 kureng..
kan tuhan jadikan kita ni saling melengkapi...
hehehe...
so..
yang penting bahagia..
Amin..
kita x bawa kecantikan 2 mati..
hehehe.
2 that sumone said... jangan salahgunakan kecantikan aku... . im not that kind of person.. huuuuuuuuuuuu.. stress kat cni.
hehe.
t tua t, berkedut juga,,,......... sama jak.



urmm... aku teringat satu cite bab wanita paling kejam dalam sejarah... Elizebeth bathory.. gara-gara mo cantik dan kekal cantik, she killed 650 girls. huuuuuuuuuuuu dahsyat...
kalau ko ada zaman tu ty, confirm ko pun kena. hehehe.
Elizebeth percaya, dengan mandi darah anak gadis, kecantikannya akan kekal.
(ty, jangan ko g mandi ngan darah ayam lak.. t babagon ma.. hik..hik..hik.. bilang nenek saya la.. nda tau, cuba ko terai test. hehe).
mandi ngan bunga xpa.. hehehe..
satu g, perempuan cantik akan lahirkan anak perempuan yang lebih cantik daripadanya.. percaya???... tapi, kalau x cantik cam mama dia, check bapa dia laa.. hehehehe....

0 dia berbicara:

Post a Comment