huuuuuuuuuuuuuuuuuu.. mimi hilang lagi...
aku bad mood sehari dia buat.
tym kata... i must be ready to lose him.. it`s just my mekanisme bela diri... im fear to face this actually..
mimi...
he not just a kitty to me..
he is my pren...


aku cite kat sumone... kalau xda mimi terseksa aku!!, yup.. aku bergurau tapi, im serious....
mimi penawar aku kat cni..
sem ni rasa kembang hati bab mimi ada...
huuuuuuuuuuuuuuuu...

it`s not just kitty..... diulangi.. he is my pren..



mimi.. i love u this much...
no..no..no..
i love u more...
no..no..no..
i love u thiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis much..
huuuuuuuuuuuuuuu..
i don`t know how to says it...
because i love u more and more after i said it.. 



mimi.....mimi..
 


mmmmmmmmmmmm... why aa??? .. it`s that fair to us who engaging in councelling 'wajib jadi baik dan haram buat kesilapan'..??? .... adeeeeeeeeh..bukan malaikat pun.... 
memang betul la apa miss kata, ia bukanlah sesuatu yang menyenangkan.. niat 2 penting... sabar wani.



'budak2 kaunseling pun bermasalah...cam mana mo handel masalah orang lain???'.. sumone said this to me..


'councelling is easy???.... setakat teori2 jak..'.. sabar wani.. sabar wani..


'kaunseling ni just duduk2.. borak2... kaunselor tengok klien, klien tengok kaunselor...'.. i heard this too. alalala....

hari 2 andi kata this way. hah! ambk! kan dah kena mulut pisau aku.. hehe. bergurau pun x boleh.. nge3.



huuuuuuuuuuuuuuuu..
memang naik tekanan darah aku jumpa manusia2 berkenaan..
tapi.. mo buat macam mana..

tym aku memula masuk UPSI.. my uncle, (he married with my aunty...), asked.. what kind of course i took in here??...
huuuuuuuuuuuu.. dia buat muka tak kisah lagi 2..
aku diam jak la...


sukan??? alalala.....
(pandang rendah nampak..., aku tak kata pun aku ambik sukan pun....), then what kind respond will he give if i say cauncelling...
kang buat tekanan darah aku tambah naik jak nanti.. hoho.
abaikan ia....

sabar.. sabar.. sabar..

rindu....
 ...................


why cam ni easy droping a tears???
huuuuuuuuuu..
mesti sambungan dari makmal ratu air mata hari 2...
surender aku... 'kisah anak wayang tul...' and.. bila mimi xda ni... it`s felt more hurt, inside my heart..
what the..


before this..
i found mereka2 yang berkenaan...
say sumting not good..... memang struktur air dalam badan aku hodoh bebeno dah dengar ayat2 cam ni.. adeeeeeeeeh.. cubalah pilih ayat yang baik sket...

aku diam,
dengar...
dan..
diam...


it is all i made for my dad...  now, mahukah aku diam lagi??sabar wani.. sabar.. x bek mulut tajam  cam pisau.. even it is u are.. hehe. kang xda beza ko ngan dorang.. hua3..


my hosemate ada highlight one story..
about... a couple?? bila dah putus mo balas dendam lak.. betulkah memang ada kebencian dalam hati manusia??? jahat benarkah manusia ni.. itukah syarat untuk sayang orang.. huuuuuuuu, xpecaya aku... cuba.. sumbody... tell me. kang semua teori freud kuar kang... huuuuuuuuu.



pilih sorang manusia yang ko benci...
betul ka ko benci dia????


im not sure..


memang la ada orang yang kita kurang senang.. tapi, betulkah kita benci dia??
my pren said.. 'Yes wani, i hate him..., sampai aku xmo jumpa dia, xmo pandang dia.....'.


memang la, boleh jadi.. kita sayang orang 2 dan kita boleh benci dia juga..  (bercakap dengar perasaan ke hati 2???) tapi, napa aku x boleh cakap cam 2 kat orang...
my dad....
he always told me.... we have no one we harted.. it`s just only we don`t like what was his done. so i keep sticking with this.. and now..
bila aku x dapat kata,, aku benci...., ia terasa sakit di hati.. tapi aku belajar begitu.... bukan benci dia, tapi tidak suka apa yang dia buat.



sumone that said...
im so egoiest...

i understand why wani punya perangai like this... x salahkan wani juga..., wani cam ni pun bab xda didikan seorang ibu..


diulangi..


tiada didikan seorang ibu..


napa that person x tengok respon aku tym dia tuju ayat 2 kat aku...
huuuu.. i admite it.. yes, im crying...
huuuuuuuuu.. x bek tau.


sabar wani....sabar.kadang2 mo cakap.... stop hurting me... tapi, hati aku kata.. u are stronger wani.. then................. aku dengar semua la...


yesterday....
my lovely dad called.. cite sket2.. bab mimi aku 2.. then.. cite sket bab mereka2 yang berkenaan.. huuuuuuuuuuuuuuu. ni ayat yang sama aku dengar dua tahun lalu.... tapi,  why.... kemarin ia macam menikam aku..
betul2 rasa marah.. marah sampai menangis??? ahahaha. gila aku....


tuhan, 
aku tak harap dorang rasa sakit cam yang aku rasa...
just.. biar sakit ini jadi rezeki aku...
boleh???..............
huuuuuuuuuuuuuu..
mo minta ngan tuhan pun xda adab.. hehehehe.


huuuuuuu.. buat sakit jantung jak ada feeling cam ni.. bahaya, jalan percuma dapat tekanan darah tinggi.. hoho.

now...
im okey dah..


niezam???
dulu kata..x boleh simpan perasaan cam ni lebih dari tiga hari... x boleh bermasam muka ngan orang lebih dari tiga hari... tak boleh marah orang lebih dari tiga hari....

aku ingat cite ni...
sampai skang...


dan......
gtau dia, kalau dia tak jaga wani bebaik..... i rampas wani dari dia....
huuuuuuuuuu..ayat aku tiga tahun lepas..hahaha.. mo ketawa lak rasa.. dia yang tidak wujud... aku tahu perkara cam ni xmungkin.. but yes, aku faham mesej yang niezam cuba sampaikan itu..... thanks niezam for all u did.. and.. yes, i don`t have a mother.. but i have my dad.. he is my parents.. im lucky to have him... 


mimi................ silalah balik....
sedey oooowh....

memang aku xda mood bila mimi xda..

andi kata.. kan sebelum ni dah pernah hilang dan datang balik???....



..................


huuuuuu.. minta2 mimi x kena serang kucing lain kak.

xkot.. mimi kan dah besar..kata akak senior kat umah.



haaaaaaaaaaaa.. aku risau juga, dah besar2 ni la susah mo cari tempat persembunyian..
dulu mimi still boleh masuk kat paip..sembunyi... sekarang??... badan 2 dah x muat g...


risau3....risau3..

cam anak wani dah mimi 2...kata andi.. btw, thanks to andi my best pren.... thanks sabar ngan aku.hehee..

Bipolar mood disoder ka ni?? ahahaha.. adakah..
aku tahu, aku boleh pandang positif perkara ni.. just, let`s me be bipolar today.hehehe. seripalis ty. huhu.



0 dia berbicara:

Post a Comment