ahahaha.. cam nenek tua jak aku ni.. sakit pinggang.. bab angkat barang-barang aku yang berat badan berlebihan 2.. huuu.. seriously, sakit pinggang... mimi tengok jak aku packing.. selalu gak kena terkam, x abis2 mo main.. hoho.. this is the last night aku tengok mimi.. huuuuuuuuuu, memang aku mo nangis.. xtau la kalau aku nangis esok tym naik flight. hoho. rasa xmo balik sabah lak.. aku keliru. delima tul. hoho... (semalam aku tido ngan mimi.. huuuuu, bahagia tul..ahahaha)

hoho.. mo ajak main ya..
memang....cergas tahap dewa kalau mimi main...
 

ish..ish...ish..

 

memang terkam sana, terkam cni.. lompat sana, lompat cni.. hoho.. tengok dia g duduk atas kotak aku..
mimi..
mimi.. no respon?? wired ni...
tengok sikit..




 
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ahahhaa.

 

ahaha.. aku heran juga, napa ttba mimi senyap ttiba.. ttido rupanya.. haha. mimi..mimi.. huhu, kotak aku 2...


ada apa kat umah??? xda.. yang aku suka..sebab my home ada my dad.. 2 jak. xda kicie.. pastilah aku bosan, semakin tengok mimi..semakin xmo lepaskan dia lak. hoho. memang 50-50 dah aku ni.. diela tanya.. sapa aku mo wariskan untuk bagi mimi makan? huh, soalan 2 memang cucuk kat hati aku.. rasa cam aku bertanggungjawab kat mimi lak.. adui, kebimbangan yang melampau tul la aku ni... andi kata,  

aku cam ni bab rasa bersalah kat kicie... hoho. aku x nafikan yang 2. yaa, aku rasa bersalah gak.. bab tym we moved 2 new home, we brought kicie.. at last, sebab persekitaran yang baru...

kicie hilang.. 

napa la aku x nangis tym dorang gtau aku kicie hilang, rasa bersalah bab aku xda tym pindah rumah..  

dah start kuliah dah tym 2.. sekarang ni baru rasa mo nangis kalau teringat kicie.. rindu yang amat.. unfinish business tul ..ahaha.. 
sebab 2 aku xmo mimi alami perkara yang sama. aku terfikir untuk bagi sumone jaga mimi..bawa kat tempat dia.. tapi..kalau persekitaran baru itu akan buat mimi sakit..aku akan bagaimana???. mesti aku rasa bersalah dua kali ganda nanti..



so, mo biarkan mimi kat kolej?? weeeeeeeeeee... nanti dia makan cam mana? bukan ada orang kolej ni... ayayaya.. rasional thinking aku kata.. mimi dah besar, dia boleh berdikari... tuhan jadikan setiap makhluk berkeupayaan.. hoho, tapi, my unrasional thinking aku kata... aku bertanggungjawab kat mimi, sapa suruh aku dah manjakan dia, dan bagi makan sedap2 lak.. pastu.. layan mimi cam raja lagi.. huuuuuuuuuuuuuuu, kejamnya aku kalau aku tinggalkan mimi... so what do u say about this???..


pening dan sakit hati mo fikir.. kalau la ada sumone yang boleh jaga mimi kat kolej, huhu.. i wish cam 2..wani..wani..  

adussssssssssssssssss, sakit pinggang.. cam mana la aku mo angkat barang2 aku esok kat bilik bacaan ni.. betul2 cam orang tua..


balik kampung.. ooo..balik kampung..
 wani.. percaya la, semua akan baik.. 

alalala.. sakit pinggang la...huuuuuuuu. 
 esok kena sambung buat keja g.. hoho. mo tido..mo tido... mimi?? huuuuu, xtau g mo buat cam mana?? kalau aku boleh tanya secara langsung tanpa halangan komunikasi ngan mimi kan baik. hua3...

0 dia berbicara:

Post a Comment