Exam??? huuuuuuuuuuuuuuuuu. mo jawab apa la ni?? cm studi x studi jak aku. cik linda dah 2hari datang umah. studi ngan diela. hehe.  

selama 3tahun..... ni first tym dapat studi ngan diela, cik lin kata.

ehehehe. aku mo gak join dorang, but at last.. aku x jadi g la.. hoho... biar dorang dua jak studi.


Esok exam . tp, cam xmo exam jak aku ni. hehehe.
Linda target dekan. 3.7 sumting2... wow! gud all the bes!!.
Aku???... cam x confident jak ni... dah la assigment buat just cam 2 jak.
huuuuuuuuuuuuuuuuuu...


my lovely dad contact me yesterday. hehe, hepy dengar sora bapa. we talked about mimi a little.. actually, i miss kicie so much. 'cam c kicie pa...hehehe'.aku kata cam 2... adeeeeeeeeeeeeeh. mo jak jadikan mimi milik aku yang berhak.ahahaha. tamak. kan dulu, minta tuhan biar kicie datang jumpa aku  dalam mimpi. Now, i want both of them. mimi... my kicie`s memories and for real mimi in front of me everyday..



mimi ni kasar sket. huuuuuuuuuuuuuuu. rindu lak kat kicie yang lemah lembut sopan tertib 2.. hehehe. yaaaaaaaaaaaaaaaa, kicie memang betul2 kucing yang lembut. bukan awu2 ya.. hehehe. ada gak ciri-ciri kucing liar kat mimi ni. mesti KKS lagi 2. (Kurang Kasih Sayang). mesti dia kena buli adult cats tym dia kecik2 kan. mana la mama sebenar mimi ni. kalau aku tahu sapa mama dia, hoho............ 

 aku sepak dari belakang... napa x jaga anak bebaik...


tiap kali aku g KOup... 'hai kak iza'.. mesti terserempak anak2 miaw yang comel 2.. adeeeeeeeeeeeeeeeeh, tergoda aku.. cooooooooooooooooooooooooooobaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. 


aku mimpi lagi....
weeeeeeeeeeeeeeeeeee.. cam macam..
thanks god, it`s not for real..
in my dream................

mimi at my home...
some people come .....so, he ascape... takut kali.

i try to catch him..
suddenly.. there are too many mimi..
i don`t know which one mimi...
i catch one... and yaaaaaaaaaa.. it`s a little kitty... white kitty..
who is he????


.....................


adeeeeeeeeeeeeeeh...
aku cari mimi, but napa terfikir... am i really calling 'mimi'..
or.. actually i am calling 'kicie'...
adusssssssssssssss..


alahai.
haaaaaaaaa.
studi la ko wani sebelum..ko distudikan.. hehehe.
bestnya kalau dapat tido dengan baik.. tiga hari ni aku tido lewat jak. mo cakap banyak dah studi?? x juga....
buat sakit jantung jak aku acted cam ni..
mimi..
mimi..


sekurang2nya skng ko masih ada kat depan mata aku,
that giving me sumting special feeling..

sumtym... i smiling kalau mimi main sekor2.. tapi, aku x pandang kalau dia tengok aku. confirm kena terkam t.. hoho. mimi.. cam sarkis sudah saya ni mi. hehe...


u are my release tention...
hehe.


napa aku dahulukan mimi??
bab.. aku tahu dari dulu... dia akan hargai aku..sayang aku. aku belajar perkara ini... bila my dad bagi aku tanggungjawab ngan Ingkong c mata bulat 2. hehe. thanks dad.. dihargai sesangat. aku tahu, dorang akan sayangkan mimi gak ..kalau dorang kenal mimi...



aku tahu bukan senang jaga mimi dan yang lain..tapi, aku tahu.. bukan semua boleh jadi cam aku.. hehehe. aku ni semakin terer buat reframing diri sendiri lak. hehehe...


umie kol aku.. 'huhu! kak timbak dia!!'.. ahahaha. lawak tul. aku bukan kena buli la... hahaha, boleh2 jak dia cite kat aku bab ayam2 c bapa. banyak sudah??? ahahaha.. memang bapa sebijik cam atuk... bapa ambil alih jak jaga that ayamsssssssssss, cepat jak bertelur dan beranak pinak.. hahaha. gemuk2 lagi 2. CKS (Cukup Kasih Sayang)... hehe. rindu aku ngan dorang semua, khasnya ayahanda tercinta.


'wani.. balik sabah t, apa plan ko???'..
aku berfikir sat...........
'mo bercerita sama c bapa puas2 jak...'
hehe....



cikgu yang dihormati 2 cite kat aku... budak2 ni dah mula posting... guru kaunselor kat timbua from UPSI?? sapa aa?? hehehe. bagus la 2.. 
banyak kosong kat sabah??
hari 2....cikgu yang dihormati ni cite.... ramai kaunselor sekolah naik pangkat.. so ada la kekosongan..
weeeeeeeeeeeeeeeeee....
mo balik tempat aku..
rinddddddddddddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. kalau budak2 semenanjung ni xmo g borneo lagi aku suka..hehehe.. dorang kat cni , kami kat cna t... hehe.
cian akak aku yang ngajar kat cni lak..
hehehe....


cite andi???, brunei nak ambik sabah????
huhu.. mo juga.... ahahaha..., gila aku.. bek2 duduk kat malaysia nak jadi warganegara brunei lak.
kalau singapore ngan filipine ..aku takut la..
hehehe.
hari 2, cite bab kes Tuya ngan andi.. huuuuuuuuuuuuu, seram jak kisah2 doraemon politik skng ni eek..
kena rajin membaca la wani...
sudah2 la duduk bawah tempurung c ampal 2...
hehehe.
odoi saya!!!


aduhh.... to mereka2... bab mimi 2,

sorry semua my hosemates..hehehe. sem depan x buat cam ni g...


diulangi..
wani.. studi la ko.. sebelum ko distudikan....
hoho............

0 dia berbicara:

Post a Comment