Adoi... abis juga exam untuk sem ni.. x sabar mo balik umah.. hoho. pas took paper Doktor x bertauliah (dadah) petang tadi, bukan main semangat lagi otak aku proses maklumat untuk packing barang2, sampai umah.. terus jadi malas. hoho. perangai ni.. hehe. but im happy...bab dah abis exam.xyah g aku bejaga malam..hehe. berjerawat aku bab x cukup tido. huu, tido 2 satu syarat untuk pempuan (ahaha, lelaki??....). huhu, menurut fakta pempuan tido sejam lebih lama berbanding lelaki... untuk menyembuhkan jerawat aku, aku kena tido.nge3. (memandai jak aku).. hehe, menurut fakta, sel kulit lebih aktif bertindak semasa kita tido. betul la...

Yarghhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!! umie..struggle3!!!!!!!!!!!!....
All the best Stpm to my sis Umie.



tym2 studi dadah ni.. kekadang terfikir gak bebudak yang ikut program We Care Puspen Tiang Dua dat day.. aik? boleh2 lak aku rindu budak2 2.. huuu dahsyat.. cian ba dorang, semoga bila dorang kuar nanti..xyah la dorang masuk PUSPEN balik. adeeeeeeeeeeh.. sabar3. semua 2 dugaan.. mungkin juga satu pengalaman. pengalaman seumur hidup yang dorang akan bawa. weeeeeeeeee, seriously aku kecian ngan dorang.. (adoi, ni la masalah aku..terlebih empthy,nge3). 

mungkin dorang dah banyak nangis...dan rasa susah hati... 
tuhan menciptakan kita seperti itu, kita ketawa dan menangis...

yang kita x tahu, tuhan sebenarnya menghitung setiap senyuman dan air mata. jadi kita rugi apa?? 

huuuuuuuu dalamnya aku berkata-kata ek.. (ko ada faham ka apa yang ko tulis ni wani?? hehe).


semalam umie cntc aku.. cite bab makan malam beradab dorang.. kena sopan santun.. pakai lawa2.. ahahaha, tergelak aku ngan ayat dia. budak sekolah aku cm ni?? mesti best 2.. kang, cikgu sekolah lak ngorat adik aku ni.. hehehe. i wish she happy in  her STPM  struggle ni.. Fighting!!!!!!!!!!!!. 


Kisah aku jadi mak nenek....


Owh.. umie dan mimi.. kamu p pegang kura2 tanpa kebenaran aaa.. huuu, kalau kena gigit, sapa susah??? (mereka dan keluarga mereka juga). all the best STPM tau.. studi kmu.. studi.. studi...


Kak, ko tido lagi?

wei, tido apa.. studi bah saya..(ahahaha, padahal.....)

ooo..... saya makan ni kak.

wei, jangan ko makan megi...

kui3.... bread bah, ala..megi 2 makanan wajib student..

huuuuu...jangan makan...bek ko cari ikan.hehehe.


kak, saya mo tido balik, tapi macam tidak best jak mo tido..

weeeee.. jangan ko tido, bek ko studi sekejap la...

nanti la, main puzzel dulu la..

studi bah..

wahahaha, nanti la.. mo p melabur dulu.

weeeeeeeeeeeeee... bah p la.. p.. ada toyol sana 2.studi! studi!.


black out la kak..

adui.. terang benderang sudah d sabah 2. studi ko mandak(anak dara)

iya3.. terang sudah ni. saya nampak sudah tanak wagu(anak teruna) ganteng2 d padang..

huuuuuuu.. bukan mo ngorat.. p studi..studi..

nanti la... sabar..sabar.., sabar separuh dari iman.huhu. (hu..pandainya dia berkata seperti itu, ahaha).


weeeeeeeee.. sudah studi ka ni??

belum lagi, kejap2, main gitar dulu.. berserabut meja saya. nanti adinda khatam kitab2 tersebut ya kakanda. kui3.

wajib!!!!!!

iya3.


weeeeeeeeeee kak, malam ni kami makan beradab ba konon.. semua orang berlawa-lawa, xda baju lawa laa...

(huu.. aku terasa gak bila umie cite cam ni, makan malam kat asrama????, ciannya.. aku xtau mo kata apa g.. terus taubat jadi mak nenek....hehehe)

alala, orang lawa xyah baju lawa pun xpa.... hoho 

(padahal dalam hati, nak bagi dia xyah fikir bab dinner 2 sangat..hehehe, ala dah memang adik aku dah cukup lawa la 2..hehehe).


tup..tup.. tym2 aku push adik aku studi ni, cikgu yang dihormati SMS aku, dah studi??? ahahaha.. adeeeeeeeei, aku baca blog la... then dia kata, huuuu...kedut ko sana (cubit ko sana), orang suruh studi dia baca blog lak.. ahahaha. memang cam ni ka perangai kalau mo jadi cikgu.. aku suruh adik aku studi bab dia mo take STPM, then cikgu aku lak suruh aku studi..bab aku pun ada exam.. hehehe...  pening dah kepala, terlalu banyak dah maklumat yang masuk, tapi x ingat tym menjawab..hoho. kalau ambik dadah mugkin boleh jawab semua.. nge3. adoi, dadah bukan ajaib la..  

Amaran: jauhi Dadah.. Dadah hidangan dari neraka, anda cuba anda merana (ayat ni aku dapat tym g PUSPEN.hehe)

0 dia berbicara:

Post a Comment