2 me.. ramadhan is better kalau kat umah… bila dah masuk upsi ni… naik lemak pn ada.. malas semacam.. mesti x kena sayang kalau perangai cm ni… mayB im not gud in cooking, but i love make a meal 4 my family.. nge3.. x tau la kalau dorang paksa2 mo mkn.. hua3…
kalau tym skul, bulan ramadhan ni.. jam 3:00am aku dah bangun…. mengkurudung kudarang d dapur.. hoho… dulu symtym i may felt it was so hard.. but now.. i miss it very much.. banyak aku cite kat  dad td, paling haru.. dad talk 2 me about the guy who love me.. waaaaaaaaaaaaaaa t`kuar la list ciri2 yg aku tetapkan itu.. hoho.. im just joking.. hehehe. x tau mo kata cm mn.. lucu ada dady cm bapa,hehehe.. but yes.. thanks god.. because i have my father which also bestpren of mine.. sporting gitu.
aku kata kat my dad, i have nobody 2 became mo talkative here.. hoho.. he laugh laa… then said, aku ni childish… waduh3 . percuma jk. nge3.. then,i said wish u were here and i can talk many things. hampir sejam b`cite ngan dad.. manja punya anak.. hoho. bak kata p.Ramlee ‘anak bapak’.. nge3..
3828520423_f0dd33c110.jpg
adusssssssssssss.. home sick la aku weeeeeeeeeeeee..
3832367561_a2ecacd420.jpg
MyHotComments.com

0 dia berbicara:

Post a Comment