masih salam ramadhan..(dan masih kena sopan santun..hehe)

alala.. sedihnya bila perasan my name tag x dapat dikesan,,,,,,
last kelas dan last day 4 submit my reka bentuk` asgmnt.. nsb bek sempat hantar g.. napa la aku ni selamba sangat.. hua3... hari ni learned  inventori personaliti eysenck junior, JEPI. persoalan yang timbul pas dh studi inventori ni.. is it really can trusted?? bg aku .. yup.. inventori ni peratusan tinggi boleh dipercayai... mungkin ada kengkwn yg mempersoalkan inventori ni.. pas dh bt ujian atas diri sendiri..hoho.. my class done, aku terus balik kolej mo siapkan part asgmnt... then aku rushing g kampus balik.. mmg boleh menang marathon aku klu terus cm ni.. boleh ramping g.. nge3..

actly.. beberapa minggu ni sangat meletihkan, untuk sesi kaunseling, aku x fikir g mo ambk klien cm mn lg... terasa cm x sedia untuk sesi kaunseling kt makmal lak 4 next week.. aduiii kena kumpulkan perasaan selesa balik ni.. Fighting!!!!!!!!!

dalam kepala aku... juz terbayang2 mo jd sleeping beauty.. nk tido, nak tido.... baru aku tau betapa tido 2 membahagiakan.. hehehe.' BEHEGIA NE' bilang my kwn.. 


aku singgah kedai buku td, sbb terpandang buku kisah 25 nabi dan rasul... aku masuk kedai 2.. mulanya mo tanya bab novel kesayangan aku by ramlee awang murshid... tp, aku dh lama sangat mo memiliki buku kisah nabi 2 by my own.. so i decided 2 buy.. RM 48 ringgit melayang. tapi aku puas ati.. kalau sebelum ni aku cuma pinjam dari library but now i have them. buku PaPa...(akhirnya kau tewas jua!) attract me.. so i bought them too... rindu pla kt my dad..



sampai kt umah, aku terus capai laptop... dalam kepala aku, just ada cite bab asgmnt yang kena submit hari ni... ntah cm mn.... tym aku tengok kad matrik aku, bru perasan tag nama aku dh hilang.. tercicir kat mn???? wooooooooooooooooooo... sedih la pla... kalau sebelum ni, bila barang2 aku tercicir aku mesti ingat 2 adalah pengajaran untuk aku bab x baik.. adaka........... jam 3 petang baru g kampus.. tym print asgmnt.. aku try jejak semua tempat yg aku dh lalu pagi tadi.......... lebih kurang setengah jam aku cari.. xda pun.. aku sempat diusik pekeja  kedai kt depan kampus... orangnya peramah... nk minta no telefon katanya.. hehehe.. mo bergurau ngan aku atau nk duga aku?? hoho... aku bg la no.. '999'. tersengih dia ni.. hoho. urmmm.. ttba terdetik mo tanya akak kt kedai buku yg aku singgah this morning... hohohoho!! memang jatuh kt situ la... Alhamdulillah.. dapat aku tag nama aku balik... akak 2 sengih jk kat aku.... hehe. thnkz kak.


aku start baca buku papa 2... x abis g... tp, kalau ikutkan  perangai aku yg x suka novel.. dah lama aku tutup buku.. hehehe.. tp, aku mo tau kisah buku 2.. even penggunaan ayat dia membosankan aku.. waduh2..
...................... cm ada benda jk aku terlupa....
apa ya???.. huu, apakah aku telah memakan semut. hua3.

0 dia berbicara:

Post a Comment