tetiba rasa cam mo tulis bab ini.. hehehe....
what if... someone who ever love u said... he loves u,, but in the same time.. he love other girl...
huuuuuuuuuuuuuuu....
can u accept it or not????..


last lab???.. one of the client talked about her boyfriend??.. she told, she can`t got it....why her boyfriend can`t give a time for them together.. hehe.. kalau sebelum ni... boyfriend dia selalu ada masa.. now, dia kata.. if they can`t be together in the future..... , it`s is fate.. xde jodoh.. the problem is.. i can accept this matter... but still i can`t understand it... weeeeeeeeeeeeeee, cik linda... wani dah start dah balik ni.. hehehe...
napa eek?? mayB bab aku x suka kuar berdua kot... then, i can`t understand it.... huhu.. aku kan terer tolak ajakan orang bulat2.. hehehe.




in my class.. ada sorang course mate was married.. aik.. makin menyerlah cantik jelita lak aku tengok c mai tym dia pregnant ni.. kengkawan lain....?? nak kahwin juga...hoho.. amboi wani.. cite bab kahwin nampak... mesti best dapat baby.. kan? kan?...
but now.. i prefer kitty bah.. ahahahaha... lawak...


what about this???


hari ini saya senyum kat awak, tapi awak jalan kat depan saya... jadi, senyum pun tak guna..


hari ini saya tegur awak, tapi saya tegur dalam hati, jadi awak tak dengar semua doa yang saya berikan untuk awak, kata-kata semangat dan tanya khbar awak setiap hari... 


 hari ini, kita duduk semeja.....tapi rasa cam jauh sangat, padahal tak sampai sedepa...


awak hari ini nampak serabut, semua orang kutuk. tapi ada juga yang puji...jadi awak boleh berharap dengan saya.


awak hari ini senyum kat saya, tapi saya buat-buat tak nampak..padahal nak elak dari pengsan..


awak hari ini datang jumpa saya, tapi saya buat bodoh... padahal bumi rasa macam dah tak cukup graviti..


awak hari ini nampak comel, semua orang puji... tapi, saya puji dalam hati...


hari ini awak beratur kat belakang saya, saya tak tahu nak cakap apa...jadi saya blah cam tu saja.


awak hari ini dah berubah situasi, tapi saya masih dekat sini... padahal dah kosong tak berisi.


hari ini saya nampak awak lagi, tapi awak dah lain... jadi, saya terdiam sendiri.


hari ini saya janji nak pergi... tapi tak tahu kenapa tak boleh pergi....


hari ini saya menyesal ada ego yang tinggi...


kali terakhir saya nampak awak, awak tak toleh.. awak fokus kat kengkawan awak.


saya tengok gambar kita senyum.. tapi gambar tinggal gambar.. nak buang sayang, nak simpan sedih..


esok antara kita ada balai berlepas... terpisah lautan. saya tiada awak lagi.


hari ini..di sini saya tak nak ego tinggi lagi..... buat sakit hati.. 


semua untuk awak... sebab awak curi hati saya, saya gembira... awak tak tahu kan..


kadang- kadang, kita akan bersikap cam ni kat orang yang kita sayang.. hehehe....
betul ka????

0 dia berbicara:

Post a Comment