huuuuuuuuuuuuu.. aku sempat cite ngan cikgu yang dihormati itu. cian dia.. dah la banyak keja.. banyak gak dapat gossip free. simpang malaikat 44 la.. huuu, daku tak rela. hehe. pun cam 2, cikgu yang dihormati ni sempat g bergurau..
bahasa yang dia guna malam ni mengalahkan budak sastera. aku pun sot mo faham.. adeeeeeeeeeeeeeeeeeh. i knew what his feeling 2.. saja jak aku. but, i knew gak.. aku x dapat bantu apa2 ni.. huuuuuuuu sorry.. nampak sangat ada batu melantun-lantun jatuh d kepala dia.hehehe.


xpa la.. buat keja ngan baik.. bertangungjawab atas tindakan...... he said, student itu pengubat hati dia.. huuuuuuuuuuuuu... ada racun..

hehe..
memang bahasa.............
adeeeeeeeh..
aku faham apa dia maksudkan..
bab aku juga sama..
aku ada ubat aku juga..


..................


even ada racun...
hehe.
thanks to those mimi.. alala.


.................


weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee intervensi exam this next monday la... napa lum stadi g wani... mo start dari mana ek???................
adei.. serabut lak kejap....


kepada cikgu yang dihormati itu..
be strong..
aku tahu ia pasti boleh hadapi semua ni...

.....................



susah kn???..
xda benda yang mudah... huuuuuuuuuuu 2 ayat dia dulu.
yang susah la yang menarik.... juga ayat dia.
sumtym.. cara dia berfikir tu.. memang dah ada skema dalam otak aku.. so, apa g.. memang aku setuju la.. hehe.


kena belajar senyum walau dalam mana pun keadaan?? huuuu.. yaa boleh jak buat cm 2.. but yes.... bukan mudah.. aku penah buat juga tp, telus itu lebih mudah.. even ia menyakitkan?? ayat...... hehehe.
aku x boleh buat senyum terpaksa. x lawa.. ahahaha.
aku tabik gak kat cikgu..
rasa cam jurang yang besar sangat ngan cikgu ni.. hehe.

tabik!!!!!!!
tabik!!!!!!!!!


belajar untuk senyum?? aku?? mungkin aku x boleh diam cm yang cikgu buat 2... hoho. saja jak aku ni.. cari masalah tul.. hehe.



 

0 dia berbicara:

Post a Comment