hoho.. lama mo ucap ni..

salam satu malaysia. 
nge3.

esok aku kena buat sesi... aku ngan farah, dan farah ngan aku... ahahaha. cian tul. sempat cite2 ngan farah tadi. 


apakah semua pempuan cam 2..?


aku pun ada perangai cam tu gak.
bila aku dituduh aku dituduh curang...aku memang tension. bab, itu...mustahil aku akan buat.. hati aku bukan boleh dibahagi2kan.. adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, xpa la cite lama gak.
but.. kesannya, bila aku rasa tercabar aku akan mengiyakan...'yes!!! aku ada orang lain!'.. dalam hati aku, pastilah aku ketawakan diri sendiri..hoho. bodoh aku.


but surely, im not good in lover.. 


hua3. kadang-kadang rasa cam buang masa pun ada.. baik kawan semua jk..


cite bab farah, benda ni jadi kat dia gak...
bila rasa tercabar... she just mengiyakan semua.. malas dah mo layan..
pelik!!! aku ingat aku sorang jk.ahahaha.
aku tanya tinie gk. tini jawab benda yang sama.. napa pempuan cam 2 eek.. sakit hati orang x pecaya kat kita.kan farah kan.. hehehe. sabar ya farah. mungkin ada benda kita x nampak. tapi, orang lain nampak. hehehe.


hoho. mo cite kisah mimi miaw aku 2.
andi g jumpa lect my geng.


selalunya student naik bilik lect adalah bab asgment.  


but... lain yang jadi, ttba andi tnya bab miaw lak. ahahahaha... cm mana prosedur En buat tym transper miaw dari sabah g cni. adeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssss. memang meletup ketawa terkekeh2 la lect ni. En ni sama ngan aku,  


gila kucing gk.


weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...mana ada student g jumpa lect bab mo tnya bab miaw. ahahahaha... En 2 kata, this was the first tym perkara ni jadi kat dia.. memang agak segan la. sempat lect 2 berseloroh, napa bukan aku jak g jumpa dia. hoho. adussssssssssssssssssss. tym andi cite ni kat aku pun.  


memang panas muka aku sampai telinga.


but..first, kena dapatkan borang import lu..
susah juga cam ni...
tp, aku akan cuba..
just do it....


aku hepy bila ada miaw, mudah ketawa bila ada miaw...
apa salahnya aku mencuba...
mencari kehidupan seperti dahulu..
penyayang...dan mesra..
cam kicie..
rinddddddddddddddddddu kat kicie.
hoho.. sapa la orang cam aku ni....




pasword aku ngan andi... 

 hokage. hokage. hokage.

adeeeeeeeeeh, sabar jk la... thankz 2 my pren. tolong aku cam ni...

0 dia berbicara:

Post a Comment