haaaaaaaaaaaa.. it`s come again.... aku ni kan....ish..ish..ish..



.........................


someone said im so ego... hehehe. minta maaf sangat kat dia.. aku pun tak tahu bila aku ada sikap ni ngan begini ketara. mungkin bab banyak perkara yang dah jadi..dan tidak membantu aku... minta maaf sekali lagi kepada dia. nasib baik aku dah besa orang cakap aku this way.. yang lagi teruk pun ada juga.



andi ever said...'kalau dah tahu wani ada sikap tu.. napa tak ubah menjadi lebih baik?????................'. huhu, betul2 ada potensi jadi andalasia.. 'Anak dara lanjut usia...' hehehe. andi gelak aku lak.. huhu. aku sumpah ko jadi bujang terlajak baru tau kata hatiku.hehehe.


'aku ego kan andi???'

'ya...'
hehehe...

'mulut wani jak 2... dorang tak kenal wani..................'


adeeeeeeeeeeeeh... thanks tau sebab percaya aku andi, mungkin suatu hari nanti kita akan bawa haluan masing-masing.. but, pastilah aku akan ingat.. u my bestfriend.. yang berani kacau aku tym aku betul2 marah, betul2 sedey.. berani cabar aku tendang dia dari belakang.....


aku sepak dari belakang kang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..
ahaha. gila aku...


urm.. cite aku..
aku halau seorang kawan g...

'kalau nak kawan ngan wani tu sakit... baik xyah jak.............'

memang ego tahap cipanzi aku ni...


but, seriously... aku sakit ati juga cakap cm 2... huhu...
niezam... that senior.... andy..... bla..bla.. bla...

kecuali otramen...
aku sapot otramen abis2an yang aku ada.. hehehe, bab that way the first tym aku ada kawan cam dia...


andy?? huhu.. tak tau, dia saja2 xmo terima aku halau dia ke.... dia memang xkan tinggalkan aku sendiri.. adeeeeeeeessssssssss. tapi, aku ngaku.... sikap aku ngan andi boleh la tahan teruknya. ahahahaha.. sorry andi.. terima kasih bab terus sabar ngan aku.. jadi kawan aku.. dengar aku. faham aku bila aku ignore call atau msg.. atau aku bad mood, atau aku nangis.. atau aku monopoli bercakap tym cite panjang2..
hehehe..

minta maaf sangat2..


ego??? adeeeeeeeeeeeeh.. aku ngaku yang ni... doubble plus++++ lagi. just... why i felt hurt ..lawak la aku ni.. kata x mo orang sakit hati bab aku.. tapi, aku buat cam ni pun.. orang sakit hati juga.. ish..ish..ish..

toubat ko wani.. hehehe..




really... it`s feel like crying...


jadi sailormoon aku...hehehe.


betul la.. it`s feel like crying..huhu.
terbawa-bawa start dari lab ka??? ish3.....
lucu aku..


miss said.. it`s gud to have a sence like this in becoming a coming councellor. sensitive to feeling... huuuuuuuu.. terlebih empthy aku. ahaha. but seriously.. i felt it`s worse bah. hehehehe...
adeeeeeeeeeeeeh... farah, napa ngan wani ni???
terlebih empati la pulak..


'kaunselor tak boleh terbawa-bawa ngan perasaan...!!!!...'

adeeeeeeeeeeeh.. kena cuci telinga...
heheehe..


' yaa.. in sesion we must professional... but, kita ni juga.... manusia biasa.....'

betul 2 miss..hehehe..


lagi dahsyat... we manage our time very hard.. thinking about other, penerimaan tanpa syarat 2.. hoho... that why.... we need a patner.. yang sama bidang ni.. untuk cite dan kongsi ngan dia.. weeeeeeeeeeeeeeeeeeee etika kerahsiaan?? adeeeeeeeeei, bukan kongsi sesi la.. kongsi yang patut jak.. hehe.


baiknya...
we learnt how people engage in their problem....
how to manage it...

...................


kaunseling..kaunseling..
napa ko begitu unik??? dan napa aku rasa tak layak ambik ko..??



cam kat 'anak wayang' jak aku rasa tym masuk lab.. hehehe. banyak drama.. ratu air mata ramai kat situ. that how we different from other students..


...................


susah la...
to kengkawan semua...
aku bukan berniat buat korang sakit hati ngan sikap individual aku.. but, this is the way.. i manage my self... xda kena ngena ngan kaunseling k..hehehe.



paling utama..
kat andi la..
mesti dah tahap cipanzi sakit ati dia 2 aku buat.. hehehe.
so sorry semua....


............................


019****161??
laaaaaaaaaaaaaaaaaaa..kengkawan apasal g contac no 2?? aku x guna g no 2 la.. nge3..
patut la hari 2 x banyak dapat wish raya.. semua dah g sent kat no 2..
tuan punya no 2 contac aku td... gtau..
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................
cam macam la..............


....................

p/s : nda sabar sy mo cuti.. hehehe.

0 dia berbicara:

Post a Comment