huhu.. akhirnya abis juga assigment... addddddddddddddddduussssssssss, ntah cam mana la sem ni.. xtau boleh dapat result ngan baik ke tidak.. sem lepas pun jatuh pointer aku.. cm mana???

just do it wani....


huhu.. ni dah kali ketiga aku masuk room sabah.. rindu mo cite banyak-banyak.. huhu, nasib bek dorang cite yang bebaik jk. cuba la cite yang bebukan.. aku tendang dari belakang kang. hoho.. nda suka.. the problem is, dorang x tau aku ni pempuan.. huhu. lagi best, xda budak menggatal kat aku .hehehe. hari ni aku jumpa sorang kawan kat dalam 2, budak UMS. xtau course apa.. aku panggil dia Hata.., huhu. dia tau dah aku pempuan. hehehe. weeeeeeeeeeeeeei, jangan kasi tau dorang aku pempuan, nanti kena kacau.. hik..hik..hik..


aku suka bila dorang cite perkara yang educated sket.. yang boleh dikongsi sket.. hehehe. mula2 2 hata.. ingatkan aku ni lelaki.. mati aku dia buat.hehehe... but, bila dorang mention benda x baik... aku p masuk campur lak.. huhu.. aku x suka la.. huhu.
gaduh ngan hata ni....
sedih gk..
dah anggap dia kawan dh..
huhu..
but.. at last, we says sorry la..hehehe..

bila dorang buka topik bab language.... cerita satu malaysia... ttba, seorang chater kata... 'cakap bugis kita'.. and hata.... take it seriously... aku lak memandai g bertanya ni.. huhu,.. x takut mati tul aku.. hehehe,..


...........................


babak 1 hehehe..


bah.. ko g join la room 2..


napa? ko mo layan pakwe ke?


adusssss ko, nda minat...


napa... kecewa??


mayB..
huhu.. xda la..


padan muka..


aik..
saja, x minat...


napa??


(huhu.. malas mo jawab..hehehe)


 .........................

babak 2


ko ambik kos apa???
bla..bla..bla..
bla...bla...


weeeeeeeeeeeei bun, ko cakap la sorang2..
ko ni banyak cakap la...
aku x tau mo jawab yang mana satu..
hahaha..


(kureng!!!!!!!!!!)


..............................


babak 3 ahahaha..



aku malas gaduh ngan ko bun..


huhu.. aik..


ko agak lincah dalam room 2, semua ko cakap dorang ikut, idea ko semua dorang ambik betul..


yaka???
sorry la kalau ko x suka...
x kacau ko g..

(huhu.. ayat merajuk ka?? bukan.. ayat pencegahan 2... hehehe)..


..........................


but, sure.. aku paling suka cite yang boleh kita kongsi bersama.. tym aku join room kedua kali hari 2, semua yang msuk room adalah budak2 University.. huhu.. apa g.. cite bab pendidikan ada, bab U ada... cite bab cikgu, 1 malaysia...student.. sekolah.. dan cam macam g...























huhu... apa la aku ni.. ntah ttba g join room. important is, dorang x cite bebukan.....hehehe..


........................

huhu.. keja sepa la ni???


hp berbunyi...


hello..


assalamualaikum..


ni cik hazwani ya..


ya..


sapa ni..


En. ismail... saya dari jabatan masyarakat.. umm, pendrive dah ambik??


dah... (apa tanya bab pendrive pulak ni..huhu)..


jap..jap..jap.. (berfikir....)...
weeeeeeeeeeeeee... cam kenal sora ni.. tapi dimana ya..huhu.



weeeeeeeeeeeeeee.. ni andi la.. ahahaha. 


huu..  kureng punya kawan!! dah telus dah aku menjawab td.. saja jak permaiankan aku.. dasar kawan baik aa.. huhu.. 

sepak dari belakang baru tau!!!.. (ganaz juga ko ni..hehehe)
 

0 dia berbicara:

Post a Comment