sem ni aku banyak belajar perkara... even benda 2 dah xda g...
hoho.. otramen contac aku.. tanya bab lyss.. huhu, sedey jak bunyi... aku pun x contac lyss g kebelakangan ni... dua2 pun busy maa..hehe.. last2... x dapat contac no dia g.. napa???, sib bek ada no rumah dia g..
aku called jak mesti sora operater 2 jk.. weeeeeeeeeeeeeeeeeeei jangan ko berani lupa ni kawan ko lyss... otramen dah ugut kita 2, dia mo fire dblang.. huhu.. nda sayang kawan tol la.. hik..hik..hik...


urm...
sesi makmal???
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.. aku tabik la makmal aku sem ni... ciannn.. instruktor ni.... dah la busy... student datang lewat g.. adeeeeeeeeeeeeeh.. bila campur ngan dorang ni.. aku pun jadi malas jg.. hehehe.. farah still bersungguh2 ni.. but.. she seem forced sket la...
aku xtau.. but yang aku nmpk.. dia cam fikir agak berlebih2an.. hehe... kadang2 aku jadi takut gk.. that not the way i talk..huhu.. farah2.. jangan jadi bahan experiment ellis...

masalah orang masalah aku..
hehehe..


but.. ada farah.. at least we can share...
kn..kn..kn... walaupun, dia kata aku ni suka membantah.. ahahahaha.. ala 2x5 jak.. dua2 degil juga..hehehe. sumtym.. kita kena faham dari sudut orang lain juga.. manusia adalah sensitf.. peka kepada hati.... huuuuuuuuuuuuuuuu.. suka suki jak aku berkata ya farah..
but.. yaa.. nampak.. she caring for her friend la... bagus laa 2...

makmal.....???
huuuuuuuuuuuuuuuu.. slould i named this makmal with.. makmal ratu air mata??? ahahaha... dari first makmal... till last makmal... semua girls ever cried.. adeeeeeeeeeeeessssssssssss... maknanya kami sensitif ngan perasaan..hehehe...
last2.. dorang kasi sedia tisu pulak..
adooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii...


sesi aku...
weeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
failed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! failed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
taktau cam mana boleh crying lak.. sepa suruh farah nangis.. hoho.. adaka kaunselor buat cam ni.. dah aku tepuk2 jak c farah... cian lak dia aku x buat penerokaan.. bab aku nampak sangat dia membangkang aku tym buat sesi..ahahahaha,, that why im bias ngan dia lak.. counter tranferens lak aku.. huhu.. so i stoped the sesion laaaa..


sekali....


im so disappointing....kata miss.. i don`t aspect this...



sorry miss..
i knew u are so busy..
but...
dah memang x boleh teruskan sesi bila benda ni jadi..
aku tahu.. it was just about 17 minutes jak.. alalalala...


what if you get student like her wani???


huhu.... memang aku yang salah this time...


urm...
farah...who`s u are.. to make ur pren understands u???

then..
jadi , drama.. farah criying..
aku tersentak....


u see wani???!!!!


farah.. sorry....
huhu... aku kata dalam hati 2...


tengok farah nangis..
i suddenly cried juga..


i hate sumting yang buat aku nangis..huhu.
dah la malam semalam 2 aku felt nothing.. sib bek tetido juga..


farah ketawa sambil nangis..
aku ketawa nangis sambil tepuk farah..
dalam hati.. ` i hate u crying farah....'..
i hate my pren crying...
hoho..
sorry.. 


.......................


sepa suruh aku kenal perangai degil farah itu... dia kata aku suka membangkang..hua3..kami g toilet pas 2.. kat luar 2 baru aku tanya cam macam.. tahu cite farah...aku mo dispute farah dalam sesi..
but i used reality theory... dah la dia rasa terancam ngan aku yang degil dan the way i talked like aeroplane 2..



wani, awak cakap laju sangat...


hoho.. sorry tau....
so, aku fikir dua kali untuk tidak menggunakan dispute..
dalam reality..sebenarnya dispute 2 teknik jg.. adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh..


aku mo teroka banyak ngan farah..
but...
aku tahu xkan boleh...
huhu..
that why i stoped her..


sekali kena marah miss pulak..
satu bab.. she was so busy..
second, budak2 makmal x pay attention..
third... mungkin sesi xda kesungguhan..


.......................


aku terfikir balik...
im not becoming a gud cauncelling`s teacher ni....
im not interesting gak..
i prefer 2 be a home room teacher...
knowing that, i have my certain students...
so, what can i do now???
nothing..
i love studying in councelling either.. but, i`ll not becoming a councelling`s teacher for my whole life...
i`ll change it sumday.. (don`t give up la wani...)



dulu pas ROS, when we already in school.. i saw with my own eyes... how this cauncelling teacher were different with ordinary teacher.. huhu.. jeles aku ngan cikgu lain..
masuk kelas ngajar..
PK bagi aku peluang ngajar.. sub sej form three.. huhu.. best la masuk kelas.. hoho..


when im thinking i was failed in sesion... i felt like not becoming a good cauncelling teacher... what if.. what if... adeeeeeeeeeeeeeeeeh... daripada aku x tolong orang in this way, better i help them with my own way jak.. without engaging in councelling mayB.. hoho..
susah kaunseling ni.. tanggungjawab besar..


i ever spoke up this matter 2 my senior... but his respond me..

'wani x bersyukur.........................'

hoho.. x best tul... x membantu tul..

why.. my senior 2 x pernah mo dengar aku... at least just listen to me...  huhu.. now im asking to myself..
am i ever heard him??
yala..
pernah la..huhu. he said.. cauncelling was easy..so, aku cabar dia la.. ' ambik kaunseling laa'... huhu.. aku gurau jk.. xtau la kalau dia ambik serious 2..hehehehe... btw.. may god bless him juga la.. amin..
need to work hader wani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. thankz to miss juga.. ahahaha.


 


0 dia berbicara:

Post a Comment