huuuuuuuuuuuuu..
kisah apa la ni...
kak zu dah try test baju dinner dia ni.. huhu. caya la kak zu.. kalau aku kat tempat kak zu mesti lagi kalut. x reti mo melawa. apatah lagi touch up.. touch up wajah.. adesssssssssss.. haram........... hehehe.



aku penah gtau kat kengkawan aku...
pakai benda2 tu kat muka cm ada sampah kat muka aku.. adaka.. napa?? sebab makup x melekat kat wajah aku???. hehe. aku x reti...
macam mana aa dorang boleh pakai semua tu???
aku suka tengok.. tapi.. aku x pandai bab2 ni.. hehehe. sekali try.. jadi badut kang.. hehehe..



ciaaaaaaaaaaan tul aku. hehehe.
fikir2.. takut gak.... hehe. kengkawan pandai melawa, aku masih tetap sama jak cam aku yang dulu. hehehe.. xdapat den nak nolong.. ahahaha.. dah aku cm ni..hehehe..


chaiyok3!!!!! untuk kak zu.. moga success cm kak qira that day.. dapat anugerah queen of the night.. hehehehe. kak zu?? berbaju biru berselendang hitam yaa.. hehehehe..

..........................


urmm...
aku ingat g, tym g kuliah last thursday....
ttba tertengok.. one student ... she cried..
napa??
her fatrher was gone...
adeeeeeeeeeeeeeh.. kalau jadi kat aku... aku xtau macam mana mo terima ni semua... ciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kawan kita 2..
semoga roh ayah dia dicucuri rahmat..


aku dapat seorang kawan baru g..
yogaswarta nama dia.... dari bandung x silap aku... hehe. banyak benda boleh aku kongsi ngan dia. max pun dah lama aku x tanya khbar... cam mana agaknya dorang ek.. bebaik jak kot..
aku x main ym lagi sekarang ni...
hehhe.. rasa x begitu suka lak..
but.. aku still ingat kengkawan tau..huhu.


urm.....
utuk kak zu.. moga hepy kat dinner 2.. hehehe. caya la kak zu.

0 dia berbicara:

Post a Comment