urmmmm....xtau mo kata apa.. im so tired. nge3....
semalam, akak blok C ni g bagi TAG KAB C... huhu, gila aku.. aku suka dapat benda-benda cam 2...  weeeeeeeeeeeeeeeeee, tym diela kata, 'napa bagi benda ni?? xda faedah gk??'.. adeeeeeeeeeeeeeeeeh, napa rasa cam down pun ada.. why aa???...
then, bila tini terjaga, dan sedar ada TAG 2, dia gak kata.. 'nak buat apa???'.. hoho, lagi la.. tambah fikir lak, aku ni betul2 ka suka sampah??? ahahaha.. xtau la...
that why, i can`t touch them.... hehehe. xpa, penting both of my housemates hepy laaa.. adeii... but, memang aku dan mereka agak berbeza.. huhu.. cian aku. nge3.


Linda??? bila makcik 2 datang umah..aku cite panjang2 lak. sapa suruh dia mendengar. hoho. sowi kat telinga u tau cik Linda.. cite banyak ngan linda, bab asgment... bab cite dekan dia... bab kengkawan.... bab hadiah bestday.... hoho.. lawak lak aku.. but, aku selesa cite kat dia that night..... pepagi 2.... huuuuuuuuuuuuuuuuu memang potensi besar untuk pengsan.. hehehe. dah memalam tido jam 04 : 00 pagi, apa tidaknya.. buat task sambil borak ngan Linda, hehehe. Aku hepy dia datang malam 2... seem she understood me, ntah apa2 ntah yang aku cite..pepagi 2 dia offer untuk hantar aku g kuliah.. ngan motor??!!! NEVER!!!! aku paling takut naik motor kat jalan besar.. 'Dah agak dah'.... kata makcik 2..hehehe.


Aku Rela Berjalan Kaki.... ahahaha, ayat aku dari dulu g... ntah napa motor menakutkan bagi aku.. huhu, cik Linda... wajib simpan rahsia... lain kali we talked g aa..hehehe.. rajin2 g baca blog aku ni tau..huhu... aku dah besarkan font ni.. hehehe... bagi linda baca ngan mata bulat2.nge3.


weeeeeeeeeeeeeeeee... tym kelas DR J hari ni?? aku betul2 ngantuk tahap dewa. parah tul..  betul2 x tahan... aku cuba tegakkan badan.. sendiri mo ttido lak. ahahahaha.. waduh3.. memang tired.


cite aku minggu lepas... aku dah buat dah program dadah.. BEST SANGAT!!!.. rasa berat hati lak untuk tinggalkan budak2 kat PUSPEN 2. g PUSPEN ngan baju merah??? hoho... x teringat lak, baju merah ni.. adalah untuk ahli keluarga PUSPEN fasa 1.. baru kena tahan.. hua3.. terkekeh2 dorang ketawa.. memang satu team pempuan wore warna merah.. ahahaha.. xpa... semangat!!!!!!

sape wani???

hu???

ade orang kim salam..

wkmsalam...
(penagih mana lak kim salam ni... dalam hati... hehehe)

ahahaha... xda la .. aku x bias...
dorang baik.. ada potensi mo jadi lebih baik..
just.. dorang perlukan sokongan masyarakat cm kita..
seriously... aku memang dah rasa cam mo sayang dorang..
gila kan aku..
till now ni.. aku still fikir kat dorang....
mungkin kena ambik masa kot...
cam kisah budak Ehsan aku 2...
mungkin dah lupa aku kot..

Ehsan.. Ehsan.. budak Shin Chan..


buat program 2, aku lepak ngan dua orang mamat ni jk. Lee dan Fitri.. dorang baik.. best g. cite yang dorang kongsi pun best.. hehehehe.. cite bab muzik pun ada. fitri agak bertimbang rasa gak.. sib bek... 
xda la aku sukar mo deal ngan dorang.. sempat gak pijak2 kota bersejarah 2... A FAMOSA.. hehehe.. tym 2, kengkwan pempuan dlm program We Care 2.. dah g tengok wayang dah.. aku xda mood buat yang 2.. so, fitri bawa aku round2 kota A FAMOSA 2... hehe.
cantiknya melaka.. huhu.


sowi ya fitri.. aku kc promote muka ko jap.. hehhee.. ko kan sporting.. ayak!! x minta kebenaran awek ko g... nge3..


walaupun kaki aku dah melecet bab aku pakai sandal yang menyakitkan ni.. tp, aku puas dapat tengok view cantik.. jam 11:00 malam dah bertolak dari Johor.. g melaka... then.... terus ke tanjung malim.. weeeeeeeeeeeeeeeee... memang meletihkan tahap cipanzi. aku yang just duduk kat belakang ni pun, duduk relax ni pun................... penat gila.. apa g c fitri yang drove ni.. Cian dia.. tp, aku memang mo balik gk.. hehehe.. so, aku, fitri dan lee ..x tido la... thanks 2 those guys.

aku sempat g checked berat badan aku..
uhuk..uhuk..uhuk!!! (batuk-batuk lu...), naik 2kg dah... mak fitri bagi makan banyak sangat kot.. hua3.. ahahhaa.. suka ati jk aku kata mak ko ya fitri.. hehehe.. just kidding baa..
47kg?? huhu.. kuat makan punya pasal.... nge3..


sepanjang perjalanan 2, dorang dengar lagu dan menyanyi.. angguk2 kepala.. geleng2 kepala.. ahahaha.. lawak tul. sporting dua orang budak ni.. nge3.

..............................................



wani ko x takut ke ikut kiteorang??? rosak akhlak ko ikut kami....
ko x takut ke???


Napa lak??


kang aku jual ko g Thailand..


haa.. jual2..!!!!!!!!!!!!


.................
wani.. kalau ko tido, aku tinggal ko tengah jalan..


haa.. tinggal2..!!!!!!!!!


ko jangan wani. jangan provoke2. ko ingat lelaki x berani ke.. tinggalkan pempuan tengah jalan...??



(huhu.. kenakan aku jak keja dorang.... hehehe.)


......................................( x lama lepas 2)


wani kalau ko ngantuk.. ko tido laa..


xmo la..


nape lak??


t kena tinggal tengah jalan...hoho.
ahahaha..

............................


hampir jam tiga pagi baru aku sampai kat kolej... huuuuuuu.... ngantuk sangat la.. esok 2 aku kena main netball.. kepala aku pun dah berat sangat.. andi kol, but.. really.. im really tired...


jam 8 am.. aku dah rushed g kampus.. main netball.. so... very kecian ni team owh.. yes.. aku memang x puas ati that day.. ni la team paling teruk aku penah dapat.. huhu. cian semua ahli team.. aku x kisah kalah cam 2, but.. the way they treated us la yang aku x puas ati... urmmm, memang banyak tekanan gk, bab this was the first time we saw each other.. xda link g..nge3.



mungkin gak bab aku dah banyak kali tengok ..orang just cari ahli geng dorang.. so, this tym aku x diam g.. abis jak perlawanan.. aku cakap sket kat senior 2...  

'jangan main bola jaring this way.. aku x suka, then i must says this...'..

dia kata.. jangan ada hard feeling..
.....
huuuuuuuu, x kisah.. aku mo cakap gk...
why x pass ball 2 team but to their geng only..
sampai aku teriak kat center.. center!!! pass ball!!!!
waduh3.. sib bek aku x delinkuensi kat padang.. ahahaha.

dah la x kuat stamina...
kasut tercabut lak 2...
uuiiii.. dahsyat..
memang ngantuk yang amat...


aku rasa kecian gak aku g cakap ngan senior 2 cam 2... lain kali cuba percayakan orang lain..  bukan stand ngan strategi yang x boleh guna.. act ngan situation.. waduh3.. cam yang andi kata, aku ni pisau tajam.. mulut pisau.. hoho. adakah..
but................
i just think i  must says it..
bila aku buka mulut jk, budak2 lain pun dok buka mulut dorang la.. just.... dorang xda la said detail cam aku...


adussssssssssss... mesti senior 2 cop aku 'panas'.. nge3.. x kisah.. i just don`t like it very much.. jangan layan netball cam 2............. aku sangat sayangkan netball.. so, pas ni ko buat la ngan lebih baik... huu.. ayat nyndir ka 2?? nge3.

.........................
btw, semua ok gak..
im sorry gak kat dorang.. x sumbangkan banyak mana...
aku x sihat sangat...
mo main attack jk aku boleh.. main depend ni.. confirm sentuhan banyak....


but, bila dorang pas GD ke GA.....
masalah gk.. coz, this GD xtau rule kat kawasan D utk GA, dan bila main GA, she prefer 2 full the ball away, adui....hehe... dah keja Depend cam 2 kn... she very gud stand for GD dah....but dorang bawa g GA lak... pass x dapat buat Advantages Goal... GS tekan dia lak.. huhu..
ahaha.. aku ni... aku hepy gak dapat main ngan dorang, just cara dorang x berapa betul jk.. nsb bek, bila aku jadi api.. dorang x jadi api.. but.. thanks gk la..
........................


netball.. netball..netball..
malam 2 aku berkejar g koir lak.. koir KAB???... biar betul... mesti kengkawan aku terkejut beruk tengok aku menyumbangkan suara 2... kena sindir.. apa g.. hoho. x support langsung la..hehehe. xpa. aku better than him gk.. nge3. sindir jk.. hoho.
these three days.. aku jalan cam penguin dh.. betul2 sakit badan.... plus asgmnt aku g... ada tiga g lum satel.. huuuuuuuuu... ikut ati.. aku memang mo tido ngan baik.. but.......................

but
but..... 


weeeeeeeeeeeeeeeeee... seksanya mo naik tangga 2.. nge3.. aku gelak ngan merry tym mo naik tangga g foyer JMK. ahahaha. truely memang sakit satu badan.. xda latihan punya pasal. main terjun2 jk..
huhu.. gelak ngan merry pun hepy gak... aku rindu team netball aku.. dorang apa cite aa?????....

koir???....
hoho.. aku hepy ngan budak2 kat koir KAB ni... happening... even, masing2 mo becakap bilang merry.. ahahaha.. merry.. sabar3...
malam ahad 2, sempat g menari2 ala2 jaiho ni.. nge3.. saja gurau budak2 ni.. aku pun ikut sekali la...
sure.. thanks god... aku masuk koir KAB ni... im happy.
xyah aku ingat hamimi jap.. rinddddddddddddddddddddddddddu.. hehehe.. minta2 aku jumpa dorang g sem depan... Insya ALLAH.. hoho. 




May God Bless All Of You....

 

0 dia berbicara:

Post a Comment