ekekeke... when i said  'kalau mimi ingat g kat wani............ dia balik juga kat blok C'... tup..tup..tup.. betul lak miaw 2 datang hari ni.. waduh3.. hepy tahap dewa aku.. sekarang sedang tido, mimi dah besar sket berbanding dulu.... adeeeeeeeeeeh, puas aku peluk dia ni. hoho. rindddddddddddddddddddu sangat.
bila aku dah give up mo cari mimi. dia sendiri datang kat umah aku lak. huhu...


mo teruskan plan gak la..hehehe...
just, aku kena bersedia untuk hilang dia balik la.. huhu..
yang penting dia ada kat depan mata aku sekarang....


kembang jak hati aku hari ni.. g kelas hari ni aku betul2 cepat2 mo balik. mo jumpa miaw cepat-cepat. hua3.. bersemangat aku mo hidup untuk hari ni... hoho..  


mimi! mimi! mimi!....




 

 

 




just jangan kc tinggal aku g... huhu.
bad mud aku tiga minggu mimi hilang... nge3.


miaw ni makan yogurt apple laa.. nge3... sebijik cam aku..
our favorite kan mimi..



.............................


kalau la kicie ada g... mesti lagi BEST..
rindddddddddddddddduuunya.......



0 dia berbicara:

Post a Comment