aku penah dengar.. my pwen aku kata..  tym dia kecik2.. kalau dia penat, dia akan nangis.. aku lak lain cite. kalau aku penat, confirm mulut  aku 
mulut belanga luas ternganga. 
MySpace
hihihi.. 
my dad awez need 2 stop me talking. u r so talkaktive dblang.. hoho. nda kisah la..  mmg itu perangai aku..  but now.. i don`t i feel like talkative lagi kalau aku penat.  mo dengar orang berceramah pn aku x sangggup.  i rather sleep.. and, sumtym i cried. stupid me...  kalau ngadu ngan dad mesti crying ba..  miss my dad.  
i don`t have so pleasent pwen like u here..
MySpaceadusssssssssssssssssssssssssssssssssssssss....
problem???..
i think it`s not a problem. but why it`s made me felt so bad.  adusssssssssssssssssss... nakal tul.
pagi td bebudak dadah group aku told, mo g melaka pas raya ni.. buat program dadah 2...
program dua jam, but they planning mo merayau 3hari kat sana..  aku hepy gk kalau boleh jalan-jalan.. but..  ttba terfikir what farah have said 2 me... perasaan aku pun x senang gk.
aku xda niat mo join geng dorang ni.. im not one of them... so,  why should i kacau daun ngan dorng punya planning.. hehehehe.. 
sorry kat korang tau. 
x sengaja susahkan korang..(ayat ni... ish3),
MySpace
xpa wani... kena stadi gk... dorang kata, kalau aku x join xpa jg.. huhu... terfikir lak kat farah...
'cam mana la aku boleh terpengaruh ngan makcik 2.. ahahaha... 2 bukan perangai aku la...x best lagsung)... aku tau what feel this... 'tiada xkan kurang, ada xkan bertambah'... lyss tau ka what that felt feeling gk??? mo sangat borak2 gulet cm dulu...  tp, why..i can`t find a person who can be share mine????... hoho..human are unic ba... sabaaaaaaaaaaaaaar wani...
mo fikir... possibly aku mo join dorang 3hari or aku balik sendiri. 

what!!!! dari melaka sorang diri g.. huhuhu... lyss mesti tabik aku kalau tau aku jg supergirl kat cni.. hehehehe. bila terfikir aku join dorang 3hari.. aku terfikir farah.. perkara 2 mmg benar, bukan semua orang suka kita join dorang.. dan kita boleh rasa itu.. hoho. stop it wani... fikiran cm ni x membantu.. hehe.. just this nite jk mo fikir ni.. nge3... i have no right with them. then, bila aku fikir mo balik sorang2... what should i do.... kena belajar gk kn. ttba terfikir sumone yang aku dah halau itu, kalau dia ada aku xkan feel this fear.. nge3. 
 
padan muka aku.
MySpace
bila ada masalah kena hadapi sendiri lak.. 
pesan my dad, buat dengan kerja dengan tangan sendiri.
Okai..!!! 
Fighting.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. 
now, forget about this,..... 
cite lain lak.....


Nget ada cntc aku... 
nge3. dia x balik sabah gk.. ciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan....!! 
cm 2 ka kalau  jd En. Pistol (Polis) hoho.... 
sabar... sabar.... sabar....
dia kc ketawa aku lak ajak aku berbuka posa ikut tym borneo.. 
huh!! kureng!!!!! hehe..
..............................................


semalam akak2 kat rumah aku ni,  bz cite bab resipi biskut raya.. nge3.  aku suka jk g join dengar ni... kuih makmur??? what!!! wani suka kuih makmur!!! 'pilihan orang tua-tua' kata kak uda...  

hoho.. x sangka aku ni tradisional.. hehehe..  sampai ati cop aku orang tua.. hehehe.  akak uda mmg pandai memasak..  dari sem lepas g aku tinjau2..  Behegia.. behegia.. behegia t laki dia.. hohohoho...


ity contact aku... jom merayau!!!!!!!!!!!!!!!!!  idea dari mn aku dapat ni.. tension kot duduk kat cni.. nge3..  xtau g la.. tengok cm mn la t. hehehe.....  aku rindu dorang semua... x kecian ka aku kt cini sorang2 . hehehehe..
hoho.. letihnya!!! badan aku kurang stabil these whole day..  aku x g kelas doktor bertauliah aku g (dadah) x larat.  then... i made nida felt worst ka??? ada lak aku memandai derek minta dia cntc person cm 2...  sori nida. felt so tired la..  balik jam 5 :30pm tadi, aku terus landing...  bangun jam 6:40 dah, 2 pun paksa diri jk..... sumtym i felt i already made wrong..  too rigid with this course... huhu.
..........................................
tinie my rumate,
sedang berusaha siapkan asgment g.. 
Chayiok tinie!! 
chayiok tinie!!!
feel so tired la...
tido... tido... tido...... 
MySpace


kat kampus ada seekor anjing putih,  semua bebudak ni takut kat anjing 2... nge3..  nakal tengok dorang..  padahal anjing 2 buat bodoh jk. hehehehehe.. petang tadi, uncle bangkel 2(tuan anjing ) mandikan anjing putih 2.. 


wow!!!!!!!!!!!!  aku suka tengok. rasa mo peluk that doggy 2 pn ada..  hoho. adaka...  sambil tunggu bas, sambil tengok anjing 2 mandi..  sayang tul tuan dia kat dia..  Rindu kat kicie lak. aku tau perasaan itu.  sangat mesra....
..........................................


my pwen kol aku smlm.. wadussssssssssssssssssss!!  aku paling x suka tido aku kena ganggu.  betul2 x suka... then, pas letak kol, i said... i can`t sleep dah... ni mesti bab kena kacau..  dia kc ketawa aku adalah... hoho.. x empati tul. nge3. (saja ni....hoho)


me : next tym kalau bt g, aku tembak!!!!

my pwen : tembak la... but bukan kat kepala.

me: why??? kat kepala x cukup sakit ka? 

       tell me kat mana yang sakit??

my pwen : why??? ada 3 sbb... 1st, becoz............ when u shoot  me!! u`ll cry becoz of it, 2nd, i love u, dat why i let u shoot me.. 3rd, if i let u 2 shoot me... u`ll never do it once... hehe.

wow!!! smart... bijak dia kc kena aku ni.. hehe.. but, yes.. kalau orang biar aku bt, aku xkn buat.,..  just..mungkin mulut aku agak jahat.. tapi, hati aku baik gk (angkat bakul)..  hehehhehhehe....
 

me : so, i`ll let u shoot uself.i`ll decide not 2 see.

my pwen : shoot my own self?? no way!! it`s much better if i shoot the lizard jk.


waduh3... dia kc sama ngan cicak lak..hoho.my pwen.. my pwen... but, thank... 4 being my pren...
mo makan chocolate, but..  ntah napa i can`t eat them g..  too sweet la...  nge3.  2 kat dalam laci aku 2 ada tiga keping g.  x sentuh pn g.  ish3..  moga malam ni aku boleh tido dengan baik.hoho.

0 dia berbicara:

Post a Comment