aku paling suka bau harum. sama cam aku suka pada muzik.
pernah dengar tentang aroma terapi. digunakan untuk merelaxkan diri. cm 2 gk ngan muzik terapi. fungsi yan sama.
perempuan sering dikaitkan dengan minyak wangi. sama cm aku dan kengkawan. semua suka bau harum.

aku pelik mengapa kadang2 orang akan kata..'suka bau' semasa berada di stesen minyak. adeeeeeeeeeeh kepala aku mestilah sakit. tp, kadang2 aku suka bau farmasi. bau hospital. yang mungkin meloyakan orang lain lak. hehehehehe. kita sebenarnya jadi cm 2 bab ada sstu yang kurang dalam badan kita. aku x ingat apa, mungkin sejenis hormon jg. hehehe.
berlainan dengan bau haruman. kadang2 personaliti kita berubah kerananya. mood kita berubah kerananya. apa fungsi bau wangi ini?
sebenarnya ia tergolongan dalam makanan kepada otak kita. pendapat sains Fizik terhadap bauan harum ini ke atas kulit atau dekat dengan diri sebenarnya membawa diri kita kepada unsur-unsur tenaga positif. bau harum ini menyegarkan otak kita dan membenarkan otak bekerja. mungkin ada diantara rakan-rakan yang tidak sukakan bau wangi. kita sendiri tidak bertahan dengan bau yang tajam.
...........................
p/s : bau yang terlalu tajam memeningkan kepala pulak. hihi. bau rokok mematikan minda. hua3.


0 dia berbicara:

Post a Comment