batu belah batu betangkup..
wa3... ntah napa cite ni lucu sangat kat aku... waduh3. sakit perut mo tahan ketawa. cite batu belah batu betangkup ni.. cite dongeng klasik melayu. aku tengok cite ni sorang2 pun hapening gk.. hehehehe... aku paling tension kat mak pekan dan melor. mesti dia kecewa tahap paling maksiama 2, that why dia g jd makanan kat batu belah yang menangkup orang 2 dengan suka rela hatinya. x dapat makan telur ikan tembakul punya pasal la..hohoho.. dh c pekan ni pun ngada2 sangat,  aku pun jadi geram lak.. hehehe. 

ketawa tahap gaban aku bila baca one of the comen...

dia kata, kalau ikut dia, kan best kalau dia dapat tendang c pekan 2 dari belakang....
ahahahhaa.. pekan2.


tapi lagu kat cite ni best2, suka aku.
mmg tradisional betul la aku ni. hua3.. lawak antarabangsa tul.. hehehe.. part, mo lantik raja mudah pun aku gelak gak, kc laga ayam untuk pilih raja muda. hahaha. adeeeeeeeeeh.. but, i think i like it. x boring la.. dh duduk sorang2 ni.... cite klasik best gk. hohoho.



'batu belah batu betangkup, aku sanggup, telanlah aku, makan lah aku.. aku kempunan telur tembakul'..
hoho. that was so easy mo mati.. cian pekan dan melor.hehehehe. 


...........
aku duduk sorang kat umah, kecut gk perut aku kalau dengar sora lelaki kat luar. pak guard x..??? fellow ka..??? hehehe. wani2.. do it like awez la.. buat2 berani, t betul2 jadi berani... hehehehe.

cite bab kawan..
adusssssssssssss.. cm it`s done udah. minta maaf yang 2. semoga esok aku x sakitkan orang g. but, sekali kita bersahabat selamanya sahabat. 2 prinsip aku. aku akan ada untuk kawan aku itu.
selamat hari raya, maaf zahir batin kat dia.
mo wish.. but, hoho.. takut lak.
cam la dia baca apa aku writing kat cni.kn..kn..
waaaaaaaaaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiFighitinggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
badan aku dh got bintik2 merah.. aku jd makanan nyamuk kat umah ni...
darah manis kot. hehehehe..
adeeeeeeeeeeeeeh.. cian aku, jd mangsa sorang2..


.............
urm sempat cite ngan ckgu yg dihormati td... mmg bz dia kt skul.. hehe. dia gelak aku bila aku talked about my heart. ahahaha. aku pun x sangka. bukan maksud aku mo tengok that guy boleh bertahan ngan perangai aku yg ego 2.. hehehe. but.. ntah napa aku cite cm 2.. aku just x ingin tengok, orang d sisi aku sakit bab aku...
malu gak aku kat ckgu, ckgu kn pandai ilmu psikologi.. hehehe.
aku hepy dengar ckgu cite about the studens yg slow leaner kt skul, yg x g skul dan cam mcm g. banyak gk dugaan jg ckgu ni.. tmbh2 g bila semua beban atas kita. cm cikgu yg dihormati 2..
but.. bukan ka jd ckgu 2 adalah komitmen???
ho kae nga....adusssssssssssssssssss.
but.................... selamat berjaya gk kat ckgu.hehehe... aku pasti xkn lupa sekolah 2..nge3.





0 dia berbicara:

Post a Comment