cite bab bf?? aku ada kot.. Ex bf jk. nge3... why do i tell this story ni kt cni????.. waduh3. bab aku bt janji x rasional kt diri. tym form 6 aku ada c dia. but, we break bab, ada sumting yg lbh besar g aku kena tanggung.  

yang aku cuba bnyk kali untuk cite kt dia tp dia xda masa untuk dengar itu. 2 dari sudut aku.. dari sudut dia??? mungkin sama jg. kata syg aku. tp, aku x penah kata sayang dia.. susah sket mo ckp ayat ajaib ni.. nge3.

dia tau aku sangat ego.. but, bila aku aku nangis malam 2 bab sumone kata bab mama aku. dia jk aku boleh cite. napa? then....aku tercite kisah napa aku pergi tym form 6. tkejut beruk dia? aku kn dh cite sebelum ni. nmpknya dia salah faham g...


kami kawan. dan aku x mungkin ganggu dia ngan gf dia. aku tau itu terbaik untuk dia. mungkin dua tahun lepas aku masih sebut2 nama dia g. bila orang lain kata suka kat aku, aku akan lebih rasa ingin setia kt dia... cam macam dah jadi.. aku x tau, kita pernah cauple ke tidak. adakah ia hanya atas nama atau cm mn?? hehehe. but, aku rasa sangat lega... kita dah boleh jd kawan dengan baik. aku hargai itu.


pas form 6.aku masuk kt U. mmg aku x pandang lelaki. just,
yes aku senang berkawan ngan dorang.. 
unik sket. 
hehehe. kalau ada lyss kt cni. 
aku pastilah ngan lyss jk. rindu dia lakk.. 
my best pren lyss. pas ngan dia, aku janji x boleh couple dua tahun. i made it.. mungkin pernah nangis bab 2. mmg sakit kalau just diri kita yang tahu kebenaran itu... tp,  

sekurang2nya, 
dia x anggap aku perempuan jahat. 
even dia penah panggil aku..
'perempuan paling kejam di dunia'...
'mayat hidup'.. apa2 la.. 
aku penah gk cop dia 'play boy'.. 
kengkwan dia yang kata.. dan 'arang hitam'.. 
but, seriously.. 
itu bukan dari hati aku.
kami mmg selalu gaduh jk. ntah napa????.. hehehehe.


pas dua tahun, sumone.. mo masuk my herat.. adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.. aku kenal orang sehari sebelum aku g mendaftar kt U. bab, that day aku terserempak ngan  c dia ngan perempuan lain. aku apa lagi, aku g layan jk la mamat ni... hehehe. x sangka la.. pas aku dan c dia dua tahun xda, i manage untuk terima lelaki ni. lelaki yang jauh berbeza dari aku. agak metro sket.. pandai bergaya dan aku lak cm gadis melayu terakhir jk..lyss yang kata.. hehehhee. mungkin dia akan malu ada gf cm aku t, aku kira cm 2 la..
aku x suka lelaki yang suka bergaya. nda mo la. adaka bf aku lebih lawa dari aku. hik..hik..hik...
then at the last, aku tau dia x serius..

nge3.. nakal. sib bek lum couple.. 2 orang paling bz tym 2 aku pernah kenal. but, orang ni agak baik la... dengar bnyk cite bab orang ni.. aku x tunggu dia bt keputusan, aku bt keputusan sendiri.
xpa la kalau x boleh serius ngan aku. but, jgn bt aku belajar untuk menyayangi diri dia.
mengalah jk la.. hehehehe.
dia marah kot bab aku  masih sebut nama ex bf aku 2. hehehe.
drpd aku berusaha mo cnfirmkan aku ni gf dia, bek aku fikir bab diri jk.hoho.
aku x sangka ada perkara cm ni..
mungkin aku tertarik ngan dia bab dia 'hensem'. bodoh aku!!!...
ahahahahha..benda yang aku x pernah fikir. aku bukan cam ni la...



then....semua kembali spt biasa. pas x jadi couple ngan mamat 2, i made janji yang x rasional once again.  

lg??? aku x boleh couple till aku abis studi... wawawawawawa.. dan aku hampir berjaya buat benda ni..
sorry, aku dah cabar diri dulu... dan aku tepati. now, aku kena tepati ia lg.
aku x sesuai ada bf ni.

mungkin aku akan sayang orang, tp... untuk kata aku terima.. sekarang mmg agak susah.tunggu dan lihat jk la. thanks 2 niezam gk.. percaya aku. mungkin aku ego. but ego itu akan jaga wani dia kata... hoho. sama cm apa yg aku fikir. ego aku akan jaga aku..
Amin..


dia kata, minta2 sejarah yang wani buat x terjadi dua kali. tp, im on my way untuk hampir itu sebenarnya. sangat3 minta maaf kt sumone. hihihi. aku cuma suka berkawan, aku x pandai bercinta.
bilang my dad, aku adalah budak2. nge3. budak manja... weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. wani bila la mo jd pempuan ni. hoho.
aku kesal bila aku terpasksa buat orang lain sakit hati.. sampai xmo pandang aku g. even sebagai kawan pn. xboleh ka?????..
apa-apa la.. im sure i`ll forget all this pas dua tahun akan datang.. hoho.
napa la aku cm ni optimis. kadang2 x mo ngaku sakit itu..
hehehe. just do it..
Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 dia berbicara:

Post a Comment