Beautiful women not only in sight. Beautiful person not judge by her appearance. I ever thought, why im not pretty as them. Nge3. X bersyukur la aku cm 2. Skang ni xda g la.. aku dh x kisah banyak. Im beautiful as me, and no body can take my place… hoho. Semua perempuan adalah cantik, there is no ugly women but lazy.

Peraturan untuk menjadi wanita yang cantik? Hoho.. definitely!!! We can`t just accept the beautyness or kindness just like that without do nothing…hoho.

Untuk membentuk bibir yang menawan, ucapkanlah kata-kata kebaikan.  Untuk mendapatkan mata yang indah, carilah kebaikan pada setiap orang yang kita  temui.  untuk mendapatkan bentuk badan yang langsing, bagikanlah makanan dengan mereka yang kelaparan.  Untuk mendapatkan rambut yang indah, mintalah seorang anak kecil untuk menyisirnya dengan jemarinya setiap hari.  Untuk mendapatkan sikap tubuh yang indah, berjalanlah dengan segala ilmu pengetahuan and we`ll never walking alone.  Do we ever heard about this, we are beautiful beginning our thought ways. How we value the worth world.

Kecantikan wanita??? Bukan terletak pada cara pemakaian, rambut atau bentuk tubuh semata2.  Semakin bertambah usia sepatutnya, kita semakit tahu bersyukur. Barulah kita boleh melihat dunia dengan baik. kita ada sepasang tangan. ada sekeping hati. Mengapa? Hati yang satu lagi harus kita cari dari hati individu lain. sebelah tangan adalah untuk membantu diri sendiri dan sebelah tangan lagi adalah untuk menolong orang lain. kecantikan wanita terletak pada caranya memandang dunia dan kehidupan. I am asking my self, am I beautiful as them??? Hoho…. Pandang la dunia dengan kebaikan kerana, kebaikan tidak memilih orang, kita memilih untuk memiliki ia..

0 dia berbicara:

Post a Comment