lucu bila dengan cite kengkwn... cm mn dorang handle bopren dorang.. gara2 kawan sorang ni off hanset dia.. coz geram ngan bf dia.. waduh3 gawat3... nge3. aku dengar jk la... cm mcm ni.. sdkit sebanyak, mencuit hati gk. hehehe..
kebelakangan aku x boleh makan nasi ngan baik. rasa mual jk. aku x makan nasi la. aku dok makan benda lain plak. then, kengkwn kata aku diet... jauh panggang dari api. ketawa la lyss klu dengar 2. t dia kc kirim g meti bekalan farmasi dia. hoho.
3 aggmnt kena submit next week.. tp, aku x bt g.. aku risau sket KI ni.. cm mn t aa??
just do it jk la... aku dh fikir mo ambik klien mn. tp, xtau la.. cm x sedia jk aku mo bt sesi ni... aku pn x bleh fokus sangat.. napa ek??? sbb letih?? wa3.. kena baca DQ g.. Fighting!!!!!
x boleh pn, bt boleh jk la..
pelik lak ada perasaan cm ni, bila aku ada pblm kt cni, suddenly, i don`t know sho should i look 4. bab 4 all these years here, i manage it` by my own. so, i don`t who 2 say this with.. i remembered someone said, 'wani seem, dont know where 2 laid 2...'.. lebih kurang cm 2 la... hoho. nakal. i just think, i knew what am i doing... hehe..'cm xtau mo kawan sapa?? i just be my self`s bestpren laa... aku pegang 2, since past aku dah faham sangat, what friendship are...'
kadang2, it`s hard 2 ask help, then became hardly.... this is only the begining wani, i choose it 2 be this way, so i have 2 responsibble with it la..
kena tido awal la ni.. badan aku betul2 sumting....... nge3. 

0 dia berbicara:

Post a Comment