adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.. baru balik dari kelas. penat ter gila2 udah ni... td kt bus, aku duduk ngan sorang junior sem 3.. she thought... im in 1st year, sem 2.. adaka.. nge3... aku ngaku jk la.. hehe. aku ajak dia borak2.. ngan orang  x dikenali, ringan jk mulut aku ni...... dia turun kt taman bernam... , but yaa.. i forgot to ask her name. apalah..... waduh3. balik kelas td, duduk ngan sorang budak cina. wendy nama dia.cite punya cite punya cite............. laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa budak sabah rupanya. hehehe. xpa la.. kira ada gk cite kmi kongsi.
best dorang, ramai2 budak cina kt kelas.. ambk kos bahasa cina.. terfikir aku. aku kt mn?? aku berada kt tengah2... kt umah ni pn aku sorang jk budak dusun, kt kelas pn aku sorang jk budak dusun pempuan, fred terkecuali... nge3... aku dari sem satu ngan budak2 negeri lain2. bukan ngan negeri aku. nsb bek aku x kisah, just aku rindddddddddddddu sket la. hua3 lyss..... miss u all so much ba..
cm mn kalau ko ada d cni kn..
mesti ko nda biar sy buli diri sendiri ni.. nge3...
i got my second feather yesterday... nge3, cantik lak. ntah napa aku suka punggut feather. 'ko suka simpan sampah'.... ni ayat kawan aku kt UPSI bg kt aku tym sem dua. waduh3... hoho. kalau kita x nmpk nilai kt benda 2, mesti kita akan anggap sampah.... waduhhh!!!!!!!!!!!!!!
but im hepy collecting all this 'sampah'..
aku seorang yg kreatif.. ahahahhaa.. x malu angkat bakul.
chocolate?? hehehe.. bilang my hati, then otak aku pn befikir... kalau sedih makan chocolate boleh jadi hepy, aku pn gila p try.. hehehehe... dari kajian sains mmg betul la... aku tau yg 2. just i can`t stand with sweet.. hoho. but i wish i can eat a stick of them...
kot2 melantun-lantun jd hepy terus ... hehehe.
....................................
wani, klu even ko just alone here, itu bukan alasan untuk pentingkan diri.
kalau boleh senyum, senyum la sebaik mungkin... kalau x boleh senyum... bek xyah.. nge3... adaka cm 2. hehehe. but, senyum la dari hati. biar ko rasa perasaan senyum yang gembira itu. ok!!!!
.....................................
nida classmate aku ngadu,  mata sakit.. aku tau bgmana perasaan 2. bab aku mmg silau . dan mata aku paling cepat sakit. tido sat baru boleh guna ngan bek. waduh3.. cm mesin lak. hua3. nida minta pendapat kt aku. cm doktor lak rasa. nge3. nida3.. nida ni cm aku gk , investigate sket. aku jawab jk la menurut fakta2 yang dirasakan betul. hehehe.


sakit mata?? apa puncanya?? pada aku.. x cukup tido mata akan cepat letih. terlalu berdepan ngan cahaya mata akan cepat pedih gk. ditambah2 g ngan duduk kt bawah ekon, debu2 mesra kt kampus tym berangin2 2..... kemarin kuat angin kt kampus, takut aku mo jalan bab pakai baju kurung moden, sekali angin 2 bertiup, dua2 belah baju aku naik atas... hoho.
paling hebat, semua sampah melekat kt muka. balik umah petang 2, kuar jerawat.. hua2.. cepat dia bertindak dan sangat berkesan.....(adeeeeeeeeeeeh iklan apa lak ni)..


cite pedih mata aku 2 x abis g..  cian tengok nida. bab aku tau cm mn rasa bila mata jd sensitif. en. aziz sempat mengerak2kan jari kt depan muka nida bab ingat nida ngntuk. hehehe. aku senyum dalam hati jk la... hoho.

0 dia berbicara:

Post a Comment