semalam iza rakan sekelas aku ttba asked, 'do u wearing panty liner?'.. aku jawab jk la.. 'yes i do'. nge3. laju jk iza promot aku panty liner Anion... at the first she said agak malu jual benda ni. apa lak.. kira ok la 2. hehehe.. panty liner adalah keperluan yang penting bg aku. napa? bab aku rasa bersih kalau used it.


apa yang aku mo cite kt cni??? seorang wanita akan meninggal dunia setiap dua minit keranan kanser servik akibat menggunakan tuala wanita murah yang diperbuat daripada kertas buangan kitar semula yang di campurkan dengan bahan kimia dan berhabuk pulpa.tuala wanita diperbuat daripada serbuk kayu pulpa yang dilunturkan dengan klorin yang menghasilkan bahan kimia dioksin. faraj akan menyerap bahan kimia dan berada pada saluran darah pada sejam kemudian.  dioksin ini akan diserap ke rahim dan boleh menyebabkan kanser pangkal rahim.. sekiranya seorang perempuan mendapat jangkitan faraj pada usia 20 tahun, ia akan mengambil masa selama 6 tahun untuk mendapatkan rawatan. 

Anion pilihan yang membantu selamat, dan halal.penggunaan pad herba adalah pilihan yang baik. satu lagi, apa yang iza cite kt aku.. Anion. dioksin juga mendedahkan wanita kepada kanser payudara iaitu pembunuh no 1 wanita.


bagaimana Anion Love Moon membantu???
masalah penyakit wanita sedunia hari ini adalah 83% terdedah kepada jangkitan faraj dan 62% adalah disebabkan penggunaan tuala wanita yang berkualiti rendah yang boleh menyebabkan bakteria membiak secara mudah dalam masa dua jam. kebaikan anion, ia menggalakkan metabolisme, memperkuatkan keimunan, menghilangkan kelesuan, mengurangkan tekanan, menghilangkan bau yang kurang menyenangkan, merawat jangkitan, menghapuskan bakteria dan memperbaiki endokrin.
 
 


heheehe.. disebabkan kt cni payah aku mo tengok panty liner herba. so aku ambk ni. semoga lebih banyak yang prihatin. dan iza!!! fighting.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! teruskan mempromosi kesihatan ini kepada kengkawan.. hoho. sempat gk cite bab iza`s heart td, wish god blessing both of them... waduh3.. hehehe.
bagaimana Anion diuji??? (klik Disini)




0 dia berbicara:

Post a Comment