masuk 2minggu dah posa. ramadhan tahun ni xda yang menarik sangat. i prefer posa kt umah sendiri. nge3. kemarin aku kol bapa. tanya khbar. cm besa. ayat aku tetap sama. 'im calling cause i just wanna hear ur voice, hear u talk, hear u telling me stories about u'.. pastilah my dad gelak cm besa.

my dad sempat cite bab kakak. my sis will marry this end of year. aduiiiiiiiiiiiiiiiiii.. cepatnya masa bejalan ni. i have no idea, what was dad feeling about this. aku x dengar he seem happy... napa??..
......................................
raya ni??? kalau boleh aku ingin sangat bersama dengan keluarga. setiap ramadhan aku pasti terbayang bubur sagu, cendol yang my dad bt... hehehe. aku rindu semua 2. but, kalau aku cite kat bapa mesti.. aku bt drama... aku pastilah nangis. dan aku terbayang... my dad will said.. 'u are so childish'.. nge3. x kisah la... janji aku tetap anak kuat bapa. hehehe...

aku ingin berkongsi cite ni kat umie. tp, pastilah aku akan sebak jg.. then... dia pasti memarahi aku kalau aku nangis... hua3. but really.. i miss my home very much. kalau buka internet aku akan tinjau kampung aku dengan googleerth... adui.... hoho. actly.. not my home.. i miss them. they are my home.. hoho.

0 dia berbicara:

Post a Comment