kuliah hari kedua ni........uummmm, i woke up so early this morning. tuesday??? it`s quietly hard to get the bus... semua student g kuliah this morning.. long Q la.. urm, semalam????.. i talked about these kicie`s families with andi my pren. adeeeeeeeeeeeeeeeh, it`s seem i miss kicie so much... rasa mo menangis jak kalau teringat kicie. cam aku x jaga dia dengan baik sebelum ni lak... 


adeeeeeeeeeeeeeeh.. buat malu aku gak ada perangai cam ni.. tp, who else want to hear about it.....
andi said, i was talking about kicie since first semester until now... dah itu jk aku ada, cm mana mungkin aku boleh lupa cam ni mudah. so, i put the person side if he can`t understand about this when i spoke up..sabar jk wani. aku pernah minta kat tuhan, biar aku jumpa kicie lagi... mungkin kicie bukan mati depan mata aku..that why aku x terima he`s already gone...
napa tinggal aku seorang????
kicie jahat!!..
hoho..ayat aku semalam..
but im sure..i`ll never stop.....


in front of my sight...for now... i have one..... cam kicie.. i swear...if i have it... i`ll struggle with him..hoho. mimpi ka aku ni????.. but..sure!!! i`ll never stop... aku anak kuat papa..
just... boleh ka aku jadi begitu bertanggungjawab g...
begitu penyayang g?????...
adeeeeeeeeeeeeeeeei...
pelik ka aku begitu sayangkan kucing??.. aku membesar dengannya.... nge3.
cam x kuat jk ni.. wani..wani..wani.. Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bila ada Hamimi Miaw ni.. aku perasan, aku semakin hampir mo jadi cam dulu g.. banyak ketawa, banyak bercakap...berani main lepas cakap. bangun pagi jak aku akan senyum..... adeeeeeeeeeeh!! pengaruh miaw. 

bila tau dia ada kat sebelah aku, aku agak, bila andi tanya apa keputusan aku mo buat..... hati aku dah jawab, aku mo memiliki ia.... bawa ia, dan bagi ia keluarga... bagi ia sebuah rumah dan keluarga yang sayangi ia.. adeeeeeeh... tuhan, bolehka aku miliki ia???.. kalau aku miliki ia dan hilang ia sekali lagi, bolehka aku senyum cam sebelum ni lagi....
pasti boleh bilang andi. adeeeeeeeeeeeeeeh, pastilah andi ketawa aku berperangai cam ni.. sib bek dia faham gak..


then.... aku kata g, tym first miaw yang ada ngan aku lima tahun lebih mati di depan mata, aku memang x boleh berhenti menangis...
bila aku hilang miaw second, aku x sure aku boleh nangis ngan baik g...
till kicie, aku nangis bila terfikir akan meninggalkan rumah, bab my dad dan kicie ada kat rumah 2.... but, when they said kicie was lost!!!!.... aku langsung x nangis, setahun lebih dah..but..setiap malam aku harap akan bermimpi kicie. lucunya aku. hehehe.


semakin aku ada yang baru, semakin kuat sayang aku kat ia, dan bila ia hilang...semakin kuat sakit itu datang...

mo buat cam mana kalau dah sampai masa?? andi said that...
aku ingat g...
dulu, aku anti ngan kucing betina... sampai ada seekor dalam keturunan miaw aku tu betina. aku x ngaku.
dia jantan! dia jantan!
last2..beranak pulak...
buat2 x malu la aku ngan my families. dorang kc ketawa la.hehehehe.
aku rindu semua 2...
kicieeeeeeeee.....


mungkin aku belum ada dia, tp... bila hamimi miaw muncul di depan aku, aku semakin rindu kat kicie... miaw yang banyak ajar aku untuk berani hidup..
buat terkejut orang jak aku cite cam ni..hehehe.
napa ada orang x suka miaw???...
bukan harimau pun..hehehe.
but still, napa aku x jumpa orang yang cm 2 suka kucing cam kat tempat aku...??
niezam...
samsul...
intan....
semua paling sayang kucing....
...............
adeh... aku kena cari maklumat g.. cm mana aku harus buat. aku xkn biarkan this miaw kat cni...
waniii............... Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!.



................
cite bab..kelas doktor bertauliah????
mamamamamamama...mo buat cam mana ni..xkn aku mo marah dorang lak kan???
adeeeeeeeeeeeeeh...
dorang buat aku cm bola sepak dah ni, kena pasing2 lak.. adeeeeeeeeeeeh. semalam kata aku ikut group yg satu g, now kata aku masuk balik... x jadi g johor, kena g melaka la balik.hehehe. but, why should mezah yang kena gtau aku gk. cian dia.. dia kata, xtau g mcm mn mo cakap ngan aku...
x kisah la.. ni geng dorang, yang group satu g pun geng dorang gk... then..... cam mana 2, xkan dorang mo kc dahulukan orang luar lu pulak. yaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrghh!! aku x kisah yang ni.. just mo....mo, buat asgmnt 2 cepat2, kang tension aku..nge3. just asgment. everything will be okai juga.... i`ll make it`s okai then.. Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!.


aku pun jadi serba salah dah masuk group dorang, ini...bukan aku yang pilih... aku x penah pilih group.... just, aku akan masuk kat mana yang ada tempat kosong.. aku mana ada geng kat kelas.. semua aku layan jk.. hohoho..
napa aku risau bab asgment dadah ni?? bab dorang keja lambat?? aku dah rasa.. dan bila dengar budak lain kata cam 2, alahai.... risau la. jangan ia mempengaruhi asgment ni dh. hehehe.
ayia.. it`s just pengalaman jk.kn...
terima jak la....
lucunya....


..................
aku sempat tanya khabar abg sam, my senior.. cikgu sudah dia.. kaunselor sekolah. adeeeeeeeeeeeeeeeh.. aku kata la, aku cam silap pilih kursus..hehehe.
adaka.. berani2nya aku kata cam 2. sedangkan kengkawan lain dah semakin bersemangat ngan ni kos. alalala. sabar jk.
moga esok lebih baik g.. Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lewat sangat dah..... tido wani..........

0 dia berbicara:

Post a Comment