Nampaknya.. aku seorang jk x balik. my sist dan brother semua ada kat umah..  

my 1st sist said, x best raya tahun ni... napa??? hehe. aku agak..mesti bab abg kamal xda. yala, wife dah berbadan dua, husband lak xda kat sisi?? cm mn perasaan? hoho.. no komen.. x berani aku tnya c kakak, kang nagis dia. adussssssssssssss.......... sabar3... 

umie kata, umah penuh ngan budak2 ..aku agak, mesti kazen2 aku yang still kecik 2.. adeh, aku akui gk ada masanya...aku x selesa ngan semua2 2, bukan x suka.. just kadang2 x selesa.. hoho.. cepat tul masa berlalu, aku cm baru ingat.... kelmarin akak bru kahwin jk.. then...... aku ttba  bakal mendapat anak buah g... adeeeeeeeeeeeeeeeeh....

bagi aku perkahwinan 2 apa?? one of my pren said.... 

marriage is peaceness.. aduhhhhhhhh.. cm dia penah kahwin jk.. napa aku nmpk, perkahwian itu buat keluarga aku semakin jauh antara satu sama lain??? because dorang ada tanggungjawab sendiri??... 

aku penah kata kat sumone, kalau aku x kahwin di dunia pun xpa... adeeeeeeeeeeeeeeh, seripalis juga la.. tp, pada aku, perkahwinan ini menakutkan la. hehehehe. cm ada potensi jadi anak dara tua jk aku ni.. kuang3.


cikgu aku yang dihormati, ttba cite bab how he felt pressure bab his families asked about marrige. nge3. aku pun no komen bab ni.. aku tau he felt sumting, .. aku doakan untuk dia gk. tuhan dah bagi seorang kat sisi tiap2 sesorang ni.. hehehehe. dia dah tulis semua.. sabar3 ya cikgu yang dihormati.





 
akak aku ngan her husband.. kat depan ni, my piao kao... abg pupu, menjadi tumpuan tym akak kahwin that day.. hak..hak..hak...bakal pengantin gk.. hehehe. adeeeeeeeeeeeeh, semua orang sudah besar ni..... hepy ada, takut ada..sedey pun ada gak. then, akak aku yang bongsu pun bakal pengantin jg.. adeeeeeeeeeeeeeh... i wonder, what was dad feel about this... nakal tu aku ada persoalan cm ni.. 


 
my little sist dan aku. umie ada mesej aku, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, beraya sakan dia 1st day raya aaaa... Gansau, sukat kg pahu, kg himbaan, lasing dan kundasang. weeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaa, cm best jk bunyi....


 

tym 2 aku jadi pengapit akak, sempat aku buat demo ngan baju pengantin ni... ni style nenek kata dorang. hua3.. nenek pun x cantik cm ni tau.. adeeeeeeeeeeh.


 

hoho.. kami yang lebih2 buat demo ni.. nge3.. aku dan dirinya. hik..hik..hik.. terpaksa cik akak ni jadi lelaki sejati sekejap.. ahahaha.

 

watak utama hari itu.. cian akak, that day..she cried baa.. napa?? nda tau... cam 2 sekali ka perasaan orang mo kahwin????....

 
semoga bahagia sampai ke akhir hayat..  adusssssssssss.. ntah napa aku rasa x sangup pijak pelamin.ahahaha. bagi akak aku, perkahwian ni sekali jk untuk seumur hidup.. that why dia mo yang terbaik.. but my dad lak kata, ia sangat membazir... pada aku pun sama, aku x sangup bersengkang mata untuk ini la.. 
hehehe. pagi, we use warna putih tym akad nikah.. tym sanding lak, akak kena tukar baju pengantin warna purple, then malam.. kami kena used blue colour lak. adeeeeeeeeeeeeeeeh, aku baru just join cm ni dah x larat. rela keja kat dapur jk. ketat dah muka senyum kat orang bilang my hati.. apa g pengantin. ahahaha..



  
this is the most person i love.. my dad... bapa ngan umie wore green colour that day..



uummm, cian akak duduk sorang2 tym raya ni.....sbb 2, payah sket kalau kahwin ngan tentera ni.. simpang malaikat 44 la.. xmo aku.
uumm.. rindu sangat kat my dad. ikut hati aku yang x matang ni, kalau aku balik sabah..aku xmo balik cni g.. nge3. adeeeeeeeeeh.. demi bangsa dan negara dblang cikgu yang dihormati.. dah tugas aku sbg student. kn..kn..kn.. waduh3.. sabar jk la...


kemarin aku join program 1 malaysia sempena raya kat KAB ni. adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, seriously.. aku rindu jamuan raya cm yang sebelum ni. cam ada sesuatu yang x best jk. jauh beza 2. perserta pun boleh dikira gak, then AJK pun join sekali lak bab x cukup orang. hehehe. btw, aku hepy gk la.. boleh la... boleh kenal budak2 lain. masuk group lain dan main kat padang 2. tp........................ mmg berbeza. aku suka jamuan yang sebelum ni.. adehhhhhhh....... sabar jk la.. this is their 1st tym gk. kn...


(tukar versi lu)
adoooooooooooooi, paling koirakan nopo....adaka patut ni group durang c ana p kc nama group durang, group busul. adeeeeeeeeeeeeeeeeh, sib bek la ni budak2 nda tau apa maksud dia.. berani noh.

bagi saport poh nga...Wogok! wogok! dbilang. tau la ada H1N1..... adussssssssssssssssssss.... sy kagagang jg la sket. nge3...
kenumbur duo kasari durang.......
adeeeeeeeeeeeh... ish3.


 
ni team aku, we got Third place. nge3. Chayoik3.. Just Do it jk!! ni semua budak2 junior. hoho. aku lak terlebih cm budak2. hehehe.



senior?? nge3.. mmg aku bermimpi la.. kalau berharap dia ingat kat aku.hehehe. biar jk la.... kan aku dah kata sendiri, tuhan dah ciptakan sumbody untuk everyone. Fighting!!!!!!!!!!!!!!.
ayoyo... bila teringatkan asgmnt................... otak aku cm jem jk..hehehe. sem ni, asgmnt aku agak kelam kabut gk.. waduh3.... Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 dia berbicara:

Post a Comment