Nukilan Aku dalam sesaat
Aku dan sesuatu - 18 September 2009


(aku senyum... bukan bererti aku bahagia, mungkin ..ada sesuatu yang tiada di hati.)


aku jalan dan bertemu di simpang,
kelip-kelip berkilauan.

datang dan seakan hilang,


aku berdoa

'Tuhan, beri hati aku cinta',


ada cerita itu, ia menanti aku..
aku kata lagi..
'Tuhan, beri hati aku cinta..............' 

biar cinta itu teman aku,
dan beri senyum di hati aku.


'Tuhan, beri hati aku cinta'..
biar aku lebih penyayang dan ikhlas..


aku berdoa di hati,
mereka tidak mendengar..


tapi,


aku yakin ..
Tuhan mendengar..
aku meminta cinta di hati aku.
                                                                                                            
                                                                                                             wani s`lan

0 dia berbicara:

Post a Comment