Ahahahaha.. my rumet bersungguh-sungguh mo bg kad raya kat teman istemewa dia.. hoho. lucu jk tengok. aku??.. napa x terfikir mo bg kad raya kat orang lain kecuali my dad dan my adik jk. lawak antarabangsa jg aku ni.. hehehe.


Dear my Lovely daddy,
salam lebaran sesuci ingatan....
i love u so much..
muah3,.... hehehe..








tinggal aku dan tinie g kat umah, dah sunyi sepi umah ni.. diela, kak uda, kak zu dan kak qira dah balik kg dh.. hehehe.. jelez kat dorang la.. best.. sempat g aku pesan kuih makmur kat kak zu.. adessssssssssssssss.. mulut aku jk 2... hari 2, sempat gk aku berseloroh, minta kuih makmur kat ani dan mizah. waduh3... mulut aku jk 2. nge3...

kyusuknya tinie tengok cite rempit, aku lak.. layan comic on9.. jauhnya perbezaan aku dan rumetku. adesssssssssssssss..........

khamis ni baru tinie balik qulate.. esok dia ada kelas g.. hoho. sila la jeles kat aku. aku xda kelas g.. nge3. but keja yg ditinggalkan jangan ckp la.. mmg bnyk la.. hoho.
wani3...

petang tadi hujan kat kampus. x boleh balik awal... terperangkap kat taman U 2. adeeeeeeeeeh, kalau bukan aku dapat tanda2 mo demam ni.... uhuk..uhuk..uhuk.. sakit tekak.. dah lama aku redah hujan 2. lantak jk. nge3.

0 dia berbicara:

Post a Comment