i got this msg..
hepy hari raya la kunun...nge3.


Uludon ku 10 tunturu mokiampun di salahku montok dika...
au kosukup tunturu, ma`anku walado 10 karam hakodku...
au kosukup karam hakoku ma`an ku walado karam manukku songkukurungan...................
.............
adeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...........sadis tul... nge3.. mmg aku ketawa tahap gaban la baca ni msg. ntah sapa yang buat ni. hehehehe.. sabar jk la...


manu oku sempogunan kangku d...
wala3. hehehe.
bulih beh!! nga onuan nopo sondiri dblang d. hilo walai ku..... adeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sadis tul.................... bilang mikiampun. karam manuk noh kopio, nokuro tu okon doh sapi ka... karabou ka... Tunggau nu ka.... ogumu2 pondo da`a... 4 maa kasari...hua3.
hak..hak..hak...
mongoi oku nde kopio.. karam noh ma`an ku putulo`.... sempogunan!!!!. iso manuk nopo nga haro duo hakod, 2 manuk nopo nga.... bla..bla..bla.... resepi karam manuk.


Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... failed dusun bilang c bapa. ahahahaha... adusssssssssssssssss. sabar jk la..hehehe.. mo belajar la ni pas ni..hua3.
umm,

masa untuk bermalas2 dah abis... ana dah balik dh. aku g teman la ambik bus. adeeeeeeeeeeeeeh, cm mcm jk kami cite ni.. but, why i felt sumting isn`t right??? perasaan aku jk kot.. ana?? wuuuuuuuuuu... interesting` person ba dia. nge3. padan la semua orang suka kat dia?? hye meh?? hoho.. ana jan kembang lama2 ki. hehehe. sama cam Lyss... hehehe. rindu kat dia lak, berani dia x wish aku hari raya. nge3. adeeeeeeeeeeeeeeh, tau...dorang BZ 2.. xpa la.. janji t cuti kita jumpa... hoho.
tym 2, dia kena wish aku hari raya kurban... tym 2 gk aku tagih karam manuk kat sumone.. hoho. adaka. aku betul2 rindu kengkawan.. but my cikgu yang dihormati said, we can`t stick with them lagi.. everyone has their own life dah. i understood this very much.. but...why do i feeling, growing up..become an adult is loss. adehhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!. suka ati jk aku ni.hehe.


semakin aku membesar, semakin banyak benda aku kena lepaskan?? why should this?? adeeeeeeeeeeeeh, sumone teached me... to gain in happiness, must face the bitter first.... hoho. i am complete disagree about this.. why should we choose 2 be unhappy if we have the better way to step...?.. but, bab kami x sama kepala..then...mmg xda benda akan jalan la..
i manange my way at the last...so he is.. lawak tul owh...
nah!!! my shoe!! masuk kat dalam!! then put ur self in mine......
huh!!! geram gk rasa kadang2 ..hehehe. ntah cm mana kalau dia bagi aku kasut dia lak.ahahaha. wani2... x bek tau!!!!

i knew, aku pun bersalah gk.. but.... ini bukan apa yang aku harapkan. i just want,everyone i loves got what their wanted to be... adusssssssssssssssssssssssssssssssssssss. ingat gula2 ka ni... hehehe,


Andi ever told me... wani cekal.. am i????
nge3.. aku x fikir cam tu lagi... dulu...mungkin la...
now!!!!!!!!!!! why i feel like running?????.. selfish g 2... adeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
bilang Andi... kalau dah tau cm 2....napa x cuba perbaiki diri????...
....................hoho. nah! aku bagi kasut juga!!! duduk dalam kasut aku 2...
speechless aku. hoho.
just do it la..
................................................


Fighting..............!!!!


urm, asgmnt???? waduh3... mmg berlambak lagi laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
isnin ni, start kuliah dah...., napa cam x ready jk ni?????????
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu waaaaaaaaaaaaaani!!!!! Fighting..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.


..................................
 

Ana???

hoho.. memang banyak fairy tales kami kc kuar. berkurapak kami... hoho.. rinduuuuuuuuu lak.
cite bab c mimie, c indah, c lyss ,my sist..hers..dan lain2 g..
fikir2...lucunya aku tym kecik2. sekurang2 aku x penah g join karabau di lolobuhon ni.hua3.ana2.. sebab g mandi d kolam dan balik lewat la.akak aku penah kena ikat d bawah kulung.. adaka.. yang bestnya...dia merajuk, then bila c bapa p kc lepas dia, suddenly..dia ambik 2 tali... dia ikat diri sendiri lak..adussssssssssssss...


kami??? paling opinit mo nek biabas...bukan mo makan pun, saja ikut durang.. sampai umah, c bapa tunggu depan pintu pagar...ada lalapos d tangan. apa g. dapat gula2 panjang la...hoho.
kisah panjat pagar pun banyak..... gansau tul masuk go`uton...

nasib bek tidak banyak gandas...om, tidak juga kawasit ni.. hoho. hero betul..
aku ingat g.....my homeroom` teacher penah tengok aku panjat biabas di depan umah, yang dia g jadi jiran aku 2 pun satu hal....malam2 karoke kuat2..nasib bek nda p otung 2 walai dia.hehehehe.... adusssssssssssss....ahahaha. ntah napa rasa rindddddddddddddddddu lak....


dan cerita kapal c ana semalam 2?? hoho.. lucu tul.. ana and the geng men lisok2, campin lagi 2 dia pilih tempat strategik kunun.. paling kecian, tym ada kapal lalu...semua 2 budak2 lain berenti men lisok2, dorang p tingu kapal... tinggal d c ana d dorom...sengulun lagi..hoho. xda yang g cari dia.......sekalinga dia nakasawit d dorom.... bedarah la tulu dia.. adeeeeeeeeeeeeeeeeh....

selamba dia kuar takut kakak dia marah sebab kirahah, then................'kapal!..Kapal!..kapal!' dblang..sambil tahan 2 tulu dia. tabik tul ko ana!

ayat paling best dia cakap..'oih!!! tingu kepala saya berdarah....' huuuuuuuuuuuuuuu. lucu tul... pas 2 cm mn g, kena korob la... butak tulu. hehehe.


sy nga dua kali lima jk bakaiyo..

tym skul rendah...aku paling suka berlari..nda tau napa, selalu lagi 2 nekosumpak...nda jara tul..hehehe... tym 2 baru balik dari sikul. then, men lumpat2 di tangki depan umah guru d bongkud.. lumpat! lumpat! lumpat!...
tepijak paku.. hoooooooooooooo...daraaaaaaaaaaaaah!
takut kena marah c bapa...aku g balut la 2 kaki.., tapi banyak darah kuar, sembunyi d kamar mandi..cm la durang x mo guna 2 kamar mandi..hoho ..weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh,kuar!!!!!!!!!! ahahaha.... last2 kedapatan.. kena hantar g hospital la...
aku paling takut kena suntik, adeeeeeeeeh..buli pengsan laaaaaaa tym 2.... mula2 stedy jk masuk bilik duktur, last2 sapa suruh 2 duktur g kc tingu 2 jarum dia di depan mata...adeeeeeeeeeeeeeeeeh, budak2 beh ni...... apa lagi, lupa udah kaki aku yg sakit 2, sempat lagi melarikan diri baa.., minggiak la.. satu hospital dengar bilang durang.. adussssssssssssss.


aku ingat g ada satu student kat skul 2... that day, i don`t knew what was happend..but...dia merajuk kot... diblang mo bunuh diri.. yang kami pun tingu jk la.. adeeeeeeeeeeeeeh, nda takut tul tingu orang mo mati depan mata..ahahaha...
ngam2 tym 2..dia bawa tie.... dia pakai la di leher..... then, dia kc ketat.. diablang mo kotol diri sendiri... kami tingu juga... xda perasaan tul.ahahaha..
laaaaaaaaaaaaaaaaa...tidak berjaya juga dia kotol diri sendiri ni..hehehe..
apa lagi... dia g di jalan raya la...
baring di tengah2..hahaha.. kami tingu jk jg. adaka... nga, ntah napa..... xda lak kereta lalu masa 2..ahahaha. gagal la dia....
kalau ada orang kacau dia.. ni jak ayat dia pakai...'sa kc tau mama sa!!!!!!!!!!!!!!!!'. adeeeeeeeeeeeeeh.. hehe. pengalaman boh ngawi ri..
macam macam.................
but bila ingat balik, cite2 ngan kawan..ada sesuatu yg kita rindu...hohoho.

0 dia berbicara:

Post a Comment