ibu...
dengarlah rintihan hati,
anakmu yang merindui, hatiku terdengar gurauan...

ibu..
terlalu cepat kau pergi,
belum puas ku nikmati,
dibelai dimanja disayangi...
ibu....

apa saja ku pinta,
tak pernah kau hampakan.
bila aku kecewa....
kau berikan harapan.

bila aku menangis...
pasti kau memujukku..
bila aku gembira..
kau senyum dan tertawa.

ibu...
walau kau telah tiada..
pesanmu tak akan ku lupa.
akan ku berjanji berusaha..
dan berjaya...



mawar putih untuk mama

kau sinaran bulan,
menyegarkan bintang-bintang.
kaulah fajar yang menerbitkan pagi.

kau sirami embun, menyegarkan pepohonan.
kau bukakan tabir siang untukku.

kau berikan mama,
kasih sayang maha suci.
betapa agungnya tiada ternilaikan.

oh mama.. oooh mamaku.
tiada cinta yang murni. setulus cintamu.

ku suntingkan mama,
sekuntum mawar putih sebagai lambang kesucian cintaku.

both of these songs are lovely.. hoho. aku dengar lagu ni dari sekolah rendah g. mmg sweet. just, it`s felt weird somewhere in my heart, nge3. waduh3. wani bersyukurlah.
aku ingat someone who just said...'aku x bersyukur '. bukan hal my mama, it`s all about my studies. lucunya. dia bukan aku. mana mungkin dia know what i mean. what this course means to me huh???


adeeeeeeeeeeeeeeh... cm susah jk mo jawab 2. hehehe..
katanya alasan boleh dibuat. yaa! aku setuju yg amat. alasan memang boleh dibuat2.. dan aku baru bt itu....
aku dapat instant couple lak.. instan couple yang x pernah wujud. but... mn mungkin aku mo bg explain 2 sumone yang can`t accept without his own judgment.
lantak la... sakit sekarang lebih baik, than hurt now and tomorrow and tomorrow and tomorrow. im tired 2 hurt people dh..

sorry 2 says... aku mmg sangat pentingkan just my own self this sem.
betul2 la.. kt mn la aku dapat perangai ni..


.....aku nmpk sempurna di luar, tp penuh kekurangan di dalam.....
dia kata kat aku cm 2..

................

0 dia berbicara:

Post a Comment