hamimi miaw sedang tido....
adeeeeeeeeeeeh, ada sumting lak feeling yang aku rindu.. i know, i can get it....
dari pagi g aku senyum ni.. hoho.. adaka..

semalam pun tido dalam senyum gk mungkin.ahahaha..
ajaibnya kuasa miaw pada aku. nge3.


andi called.. gtau aku..


yesterday...aku try cari kat internet.. Jab. Haiwan perak.. kat IPOH. but still, dorang cite bab kambing banyak la. ahahaha. andi gtau, this plan mudah jak.. but, kena minta sijil import dari sabah lu.. waduh3....
then, baru dorang bagi sijil eksport....

boleh berjaya ka ni??????
miaw................
can i have u awez???????.....
adeeeeeeeeeeeeh....
Chayiok wani.. sekurang-kurangnya... 40 peratus dalam tangan dah.
adeeeeeeei, sapa la gila cam aku ni eek..
lecture andi jak kot...my geng.. hehehe.
aku tau, dia pasti faham perasaan aku....
but... what if..i fail............
xmo..xmo..xmo...


i`ll make sure this... i`ll struggle with it..
Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
x sabar mo kc mandi this miaw very well... ahahaha...
sabar ya miaw.
adussssssssss.
kalau la ko boleh becakap. mo jak aku tanya...
will u become part of my families...
ahahaha.
cam x betul jak aku.
but, that is.... im hepy this way....

0 dia berbicara:

Post a Comment