kelas intervensi this morning was cancle.. adussssssssssssssss.. teori 2 kena bawa sampai ke next2 week la jawabnya. x prezent g aku. huhu.. berdebar2 rasa kalau x buat g.. hehehehe.
kengkawan senyum sampai ke telinga. dorang plan mo balik umah dh ni. bestnya. td, x terasa sangat, now.. yaaaa... im sedey lak. windu kat umah. miss my dad.

lagu raya pun berkumandang sana cini dah.. ring tone kat HP pun dah tukar lagu raya.. hehehe.
haaa.. baru kata... hanset kak qira pun lagu raya gk. hehehee..

terserempak ana kat kampus. hepy jk tengok dia. bagus la. hehehe. katanya rindu umah gk. mesti akak dia buat kuih sorang2.hoho..
kat umah??? xtau cm mn. tak berani g aku call my dad.  kang tmbah sedey kang.. bukannya aku mo beraya kat umah, just.. i think i miss them a lot..

i miss my home.
 

otramen asked aku malam tadi, 'wani balik sabah ka tym raya?'.. hoho.. rindu ni kawan ko aaaa.. Fire!!!!! Fire!!!.........
xtau otramen ada contact lyss ka cm mn?? senyap jk dorang ni.. hehhehe..

ramadhan tahun ni, aku paling terasa.. napa rindu cm ni kuat sekali kat bapa???... 
lagi ada beberapa days posa.. then boleh makan siang dah.. nge3... cepat jk masa berlalu. x sabar mo balik. betul2 x sabar mo balik..
aku merayau kat depan kampus sebelum balik td, aku mmg cam ni.. kalau rasa x best d hati, i need 2 find sumting yang can make me smile..

tara!!!!!!!!

i got this,
miaw2... 
so, i bought them...
 
  
hoho.. puas hati aku. hehehe.
adeeeeeeeeeeees perangai ni kan.


dat day i bought this,
ada penyakit miaw la aku ni.. ahahaha.

 

baju yang ada picture miaw. aku x pakai pun. just because, ada miaw picture jk.
akak kat umah aku kata, aku jadikan baju ni cam perhiasan lak.
adusssssssssssssssssssssssss...hehehe.

 

  
keronsang miaw.
aku hepy dapat benda2 ni.


sesi kaunseling life used teori realiti dijalankan oleh Dr J kat kelas td. kes bab kawan. why we gave 80/20 hope` defending to our pren???.. nge3. soalan ni aku faham sangat. bab aku penah buat. pernah terluka bab kawan and stand by these princips ...

'sekali berkawan, selamanya berkawan'..... 
 'kawan akan sanggup memaafkan kesilapan kawan'. 

dalam fikiran terbayang otramen... dan the event which made us tasteless. waduh3.. kisah lama. hehehe. dan aku pasti otramen juga belajar sesuatu mengenainya. aku mmg sayangkan persahabatan itu. dan walaupun perkara 2 dah berlalu lebih kurang 7 tahun, kadang-kala aku akan rindukannya. rindu ngan bakat melukis dia, perangai gila-gila dia. aku penah berfikir gk, mungkin tym form 3 aku boleh jumpa dia, but... bila aku dah form 4. i guest i need 2 think twice kalau mo kuar ngan dia, bab dia lelaki. dan perangai 2 aku bawa sampai sekarang.

i knew, our last misunderstood adalah bab misunderstanding. ahahaha. adeh.. mesti dia ketawa kalau tau aku tulis cm ni.. hehehe. yang paling buat aku kesal, dia x percaya aku bila keadaan jadi tegang.. tym 2 mmg aku kata kat diri, akan buktikan aku boleh berdiri tanpa persahabatan otramen. i made it that tym..hehehe. napa dia boleh lebih percayakan orang lain berbanding ngan aku yang dia kenal??. aku boleh jadi gila bab sayangkan persahabatan itu. nge3. nangis bab gaduh ngan bestpren.

sangat menyeksakan

aku faham bila klien kata that way. bab aku pun dah rasa. mana aku mo cari kawan yang suka bagi aku hasil dia g?? cm otramen. aku masih simpan kad otramen yang dia buat untuk aku. sebab dalam lukisan dan kad itu penuh kenangan itu. mungkin kami x boleh patah balik lagi cm dulu, tp... aku pasti akan jaga kenangan itu. aku ingat g, tym otramen gtau mo g merisik. adussssssssssssssssssssssssss aku sedey sangat tym 2 even aku felt hepy gak untuk dia.. but, yes aku doakan dia juga baa... mungkin banyak halangan yang dia hadapi but, so am i. aku x penah berenti berfikir dorang tetap kawan aku.. aku tabik gak kat c dia yang selalu gaduh ngan aku, bab begitu percaya kan aku. dulu dan sekarang.. thanks niezam. aku bertuah sbb kita masih boleh menjadi kawan seadanya....


sebab aku sensitif bab kengkawan, aku decided xmo masuk dunia 2 kat UPSI ni. but, i stick with sumone gak,even kami x rapat di mata, but hati kami dekat.. aku pun xtau mo kata apakah persahabatan ini akan berakhir dimana? kami bawa mati ka atau

persahabatan akan mematikan kami.

hoho, no way!!!! 


farah said 2 me, seorang lebih baik.
what???
hoho..
aku x fikir cam 2, bab aku tahu perasaan bila bersama ngan orang lain dan bila aku berseorang. aku faham maksud persahabatan yang melindungi satu sama lain. but aku x menidakkan dia,  farah mesti ada alasannya juga. i know it.. 


nilai dan penerimaan kita berbeza. 

am i right??.
dulu, hidup aku banyak untuk sahabat, tp, kat cni??? aku ngaku gak.. kat kelas, xda orang yang aku boleh pangil sahabat. hoho. farah kata... dia bukan robort. padahal aku, beberapa tahun asyik memaksa diri dan kata diri aku robort. sbb 2 aku boleh hidup cam ni seorang diri.. nge3. 2 dah masuk dua kali dah farah kata bab robort. nge3. mungkin dari sudut 2, baik untuk aku berseorangan. but actly.. ada yang lebih baik dari itu.... 

'kawan'..

ia mungkin bermasalah bagi farah, but.. pada aku ia menguatkan aku.  
bab aku anak kuat papa.  
thanks 2 my dad. awez suport me!!!!. my day penah kata...'cari la kawan kat U', bila aku ngadu xda kawan.. ahahahhaa. aku ngadu  kat mulut jk 2. aku ramai kawan just, aku xda kurang sahabat. it`s too hard joining in relationship kalau x sama. hehehe.

dulu ngan otramen aku boleh cite cam macam, cm 2 gk ngan andi, aku pernah begitu mudah berkongsi.., paling penting kawan aku Lyss. i miss her. di akhir sesi td, klien kata felt like mo bagi2 just 60 untuk her self/40 for her prens. hoho. aku lak, dah jadi till 80/20. 20 for my pren. but 80 for my bestpren. nge3. adaka perkara itu lagi?????
terfikir gak, napa aku buat tembok cam ni?? bab aku dah letih ngan cite2 persahabatan yang misunderstanding itu ka??? hoho. nakal tul.



bila xda mood cm ni, aku rajin lak g baca komik on9 manga. lama dh x baca komik. hoho. rindu lak aku kat my sis... dia suka arena 2. adeeeeeeeeeeeeeeh, aku pening komik cm 2. banyak cite then x puas ati mo baca, x cukup page untuk aku.. hehehhee.
xpa.. balik t aku bagi dia komik yang aku kumpul ni. hehehehehe.
katanya 'kak cepat balik, kc kawan sy dcni'. hoho.. adussssssssssssss, sejak bila jd manja 2 anak. hua3..

0 dia berbicara:

Post a Comment